Αυξάνεται η ζήτηση των snack

Νέες καταναλωτικές συνήθειες έχουν αποκτήσει οι Έλληνες τα τελευταία χρόνια, οι οποίες επηρεάζουν τις αγορές τους και στο κανάλι της μικρής λιανικής. Ο επαγγελματίας δεν πρέπει να δίνει έμφαση μόνο στην τιμή των προϊόντων αλλά και στην ποιότητα που θεωρείται σημαντική για το αγοραστικό κοινό. Παράλληλα, ιδιαίτερη σημασία αποκτά πλέον και η συσκευασία, με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας να λανσάρουν συνεχώς προϊόντα πιο “φιλικά” προς το περιβάλλον.

Πιο συγκεκριμένα, υψηλά συνειδητοποιημένοι στην περιβαλλοντική τους συμπεριφορά όσον αφορά στις καταναλωτικές τους συνήθειες είναι οι Έλληνες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας. Το 96% των ερωτηθέντων κατά τις αγοραστικές του αποφάσεις δίνει βαρύτητα στην τιμή εξίσου με την ποιότητα προσπαθώντας να μεγιστοποιήσει την ποιότητα σε σχέση με τα χρήματα που ξοδεύει. Ενώ το 44% πιστεύει ότι η τιμή είναι μία καλή ένδειξη της ποιότητάς του προϊόντος. Το 80% θα αγόραζε επώνυμα προϊόντα τα οποία είναι σε έκπτωση, ενώ η εξαργύρωση των κουπονιών προκαλεί υψηλά θετικά συναισθήματα στο 61%. Το 93% των ερωτηθέντων γνωρίζουν ότι οι συσκευασίες μπορούν να ανακυκλωθούν σε νέο υλικό συσκευασίας. Μόνο 22 άτομα στα 1125 δεν ανακυκλώνουν τίποτα με το 75% να ανακυκλώνει σε υψηλό βαθμό. Το 79% θα διαχώριζε ξεχωριστά τα πλαστικά μπουκάλια και τις συσκευασίες αλουμινίου σε σχέση με τα άλλα ανακυκλώσιμα ώστε να μπορέσει να συμμετέχει στο νέο σύστημα ανακύκλωσης. Στην περίπτωση που η κατανάλωση ενός προϊόντος με περιέκτη από πλαστικό ή αλουμίνιο γίνει στο δρόμο (on the go), το 64% των ερωτηθέντων θα το ανακύκλωνε άμεσα σε κοντινό κάδο ανακύκλωσης.