Μπορεί πριν από μια δεκαετία τα περισσότερα μίνι μάρκετ να στήριζαν ένα σημαντικό μερίδιο του τζίρου τους σε snacks και ροφήματα πλούσια σε λιπαρά, πλέον όμως η εικόνα στα ράφια έχει αλλάξει ριζικά. Τα προϊόντα που «πρωταγωνιστούν» στα καταστήματα της μικρής λιανικής είναι αυτά που συνδέονται με την υγιεινή διατροφή και, ως επί το πλείστον, φέρουν την ετικέτα «sugar free».
Στην αυξημένη ζήτηση των προϊόντων χωρίς ζάχαρη έχουν συμβάλει καθοριστικά και τα social media, που πλέον διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό τις καταναλωτικές συνήθειες. Οι δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων έχουν γίνει αρκετά δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια και συνήθως περιλαμβάνουν μείωση της ζάχαρης, προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η ετικέτα «χωρίς ζάχαρη» αποτελεί σε πολλές περιπτώσεις το «εισιτήριο» για να καταλήξει το προϊόν στο καλάθι του σύγχρονου καταναλωτή, παρά το γεγονός ότι η πανδημία του προκάλεσε κάποιες μεταβολές στις επιλογές του κοινού. Αρκετοί είναι οι influencers, που μέσα από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς προτείνουν no sugar επιλογές στους followers, προωθώντας προϊόντα και διατροφικές συνήθειες. Παρά το γεγονός ότι οι μεγάλες εταιρείες εξακολουθούν να επενδύουν μεγάλα ποσά στις τηλεοπτικές καμπάνιες, ώστε να επιτύχουν μεγιστοποίηση του μεριδίου τους στο κανάλι της λιανικής και να αυξήσουν τους ετήσιους τζίρους τους, για τις νεότερες γενιές η τηλεοπτική διαφήμιση ανήκει μάλλον στο παρελθόν και τη θέση της έχουν πάρει μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok.