Με πέντε ετικέτες και ανανεωμένη εικόνα έρχεται φέτος το brand τυροκομικών προϊόντων Αμφιλοχίας Γη. Τα πέντε είδη τυριών είναι Φέτα, Γραβιέρα, Κεφαλογραβιέρα, Πεκορίνο και Τσαλαφούτι και διατίθενται αποκλειστικά στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος.
Το brand έχει δημιουργηθεί από τον Κτηνοτροφικό Συνεταιρισμό Αιτωλοακαρνανίας ΑΜΦΙΓΑΛ, ο οποίος διαθέτει σύγχρονο site στο Διαδίκτυο, ενώ δημιούργησε και μια digital καμπάνια με κεντρικό tagline «Απολαυστικό από μόνο του», για τα τυριά Αμφιλοχίας Γη. Σύμφωνα με τους παραγωγούς τα τυριά Αμφιλοχίας Γη πευθύνονται σε όσους αναζητούν ένα ιδιαίτερο, αυθεντικό και αξιόπιστο προϊόν υψηλής ποιότητας από επιλεγμένες, αγνές πρώτες ύλες και με εξασφαλισμένη γνησιότητα γεύσεων.
Η διαδικασία παραγωγής της σειράς προϊόντων του brand έχει τις βάσεις της σε όσους κατοικούν στην περιοχή της Αμφιλοχίας και ασχολούνται με τον κλάδο της τυροκομίας ευρύτερα: τους ανθρώπους που καλλιεργούν τη γη, τους ανθρώπους που εκτρέφουν τα ζώα, αλλά και τους ανθρώπους που εργάζονται ως τυροκόμοι και τεχνικοί τροφίμων στο εργοστάσιο της Αμφιλοχίας Γη. Μέσα σε αυτή την κοινότητα συνεργασίας που δημιουργείται, όλοι – αν και με διαφορετικό αντικείμενο απασχόλησης μεταξύ τους – μοιράζονται τις ίδιες αξίες και ο στόχος είναι κοινός: η δημιουργία παραδοσιακών και ποιοτικών τυροκομικών προϊόντων.
Η ΑΜΦΙΓΑΛ δημιουργήθηκε το 2008, ωστόσο ξεκίνησε να λειτουργεί το 2014. Προέρχεται από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό «Ένωση Αγρινίου», ο οποίος πλησιάζει τα 100 χρόνια ιστορίας. Στόχος της δημιουργίας της ήταν η στήριξη των κτηνοτρόφων της περιοχής. Πέρα από το γεγονός ότι έχουν προχωρήσει στην επιλογή της αποκλειστικής συνεργασίας για τα προϊόντα τους –μία κίνηση που έχει τα υπέρ της και τα κατά της, καθώς και τα ρίσκα της- γενικά η ΑΜΦΙΓΑΛ είναι μία πρωτοβουλία που, μαζί με άλλες, θα πρέπει να αποτελέσει οδηγό για τον πρωτογενή τομέα, προς όφελος των παραγωγών τόσο στον κτηνοτροφικό, όσο και στον αγροτικό τομέα.