Η εταιρεία διανομής αλκοολούχων ποτών, οίνων και μπύρας Άμβυξ ενισχύει το τμήμα Oenothèque, διευρύνοντας το wine portfolio της με την προσθήκη νέων ετικετών μέσα από μια σειρά καινούριων συνεργασιών με οινοποιεία ενώ δημιουργεί και το δικό της brand κρασιού.
Όπως ανέφερε ο Στάθης Σάλτας, Oenothèque Manager της ‘Αμβυξ «το κρασί έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και η διεύρυνση της δραστηριότητας στην κατηγορία αποτελεί στρατηγική επιλογή της ‘Αμβυξ». Στο πλαίσιο αυτό, η ‘Αμβυξ έχει προχωρήσει στην προσθήκη ακόμα τριών συνεργασιών με εγχώρια οινοποιεία όπως το Κτήμα Κοκοτός στην Αττική, Κτήμα Παλυβού στη Νεμέα και Κτήμα Μωραϊτη στη Πάρο. Επίσης συνεργάζεται με το Κτήμα Alpha στο Αμύνταιο από το 2010 ενώ διατηρεί συνεργασίες με οινοποιεία σε Αργεντινή, Νέα Ζηλανδία και Γαλλία (Προβηγκία). Την ίδια ώρα η εταιρεία εξετάζει πιθανές συνεργασίες με οινοποιεία σε Κρήτη, Σαντορίνη και Κεντρική Ελλάδα με έμφαση σε Εύβοια και Θεσσαλία.
Αξιοποιώντας την μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού προς το κρασί, η ‘Αμβυξ δημιούργησε δική της ετικέτα με την ονομασία «Βορράστρι» σε τρεις κωδικούς λευκού, ερυθρού και ροζέ οίνου. Την οινοποίηση έχει αναλάβει για λογαριασμό της ‘Αμβυξ η Διόνυσος Οινοποιητική στην Κόρινθο, σε 100.000 φιάλες. Το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται κυρίως στο κανάλι HoReCa χωρίς ωστόσο να αποκλείεται από τη διοίκηση στο μέλλον η διάθεση στο λιανεμπόριο.