Η “εκτόξευση” των online αγορών ήταν μία από τις κορυφαίες αλλαγές που κατεγράφησαν εν μέσω κορονοϊού και η τάση αυτή θα συνεχιστεί, με το Facebook και το instagram όμως, να παίζουν το δικό τους ρόλο.

Μία από τις νέες συνήθειες των καταναλωτών που θα καθιερωθεί τα επόμενα χρόνια είναι να ψωνίζουν διαδικτυακά. Αυτό όμως θα αφορά σε πρώτη φάση και την απλή επιλογή των προϊόντων μέσω του διαδικτύου, σε καταστήματα όπως τα μίνι μάρκετ, που σπάνια υπάρχει η δυνατότητα του e-shop.

Με πιο απλά λόγια, οι καταναλωτές θα τσεκάρουν τα καταστήματα και τα προϊόντα τους ακόμη και σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram, ώστε στη συνέχεια να πηγαίνουν στοχευμένα για τις αγορές τους. Η τάση δείχνει ότι οι περισσότεροι πελάτες θα προσπαθούν να μένουν λιγότερο μέσα στα μαγαζιά και από το φόβο του συνωστισμού, ο οποίος θα παραμείνει για αρκετά χρόνια.

Ως εκ τούτου, κρίνεται απαραίτητη η προώθηση προϊόντων και προσφορών μέσα από τα social media, σε όσα μίνι μάρκετ δεν έχουν τη δυνατότητα για online πωλήσεις και delivery.