Το κόστος της ανακαίνισης

ΑνακαίνισηΑν έχετε πάρει την απόφαση να προχωρήσετε, μην κάνετε την ερώτηση «Πόσο θα κοστίσει;». Σίγουρα, η ανακαίνιση καταστήματος είναι μια επιπλέον δαπάνη, οπότε ο κάθε επιχειρηματίας πρέπει να ζυγίζει τα οφέλη από την επένδυση. Ξεκινήστε, λοιπόν, από το τέλος προς την αρχή. Ζητήστε από την εταιρεία που εμπιστεύεστε για τον εξοπλισμό του καταστήματός σας να σας παρουσιάσει την πρότασή της για την ολική ανακαίνισή του. Μελετήστε τη διεξοδικά και δώστε την απαιτούμενη προσοχή στην επικοινωνία, ώστε να αποκτήσετε τη συνολική εικόνα, χωρίς κενά ή απορίες, προτείνοντας τις διορθώσεις που θέλετε. Αν σας ικανοποιεί η πρόταση, ζητήστε οικονομική προσφορά. Στην περίπτωση που το κόστος ξεφεύγει από τον προϋπολογισμό σας, μην λειτουργήσετε αφαιρετικά, ζητώντας από την εταιρεία να μετατρέψει την ολική ανακαίνιση σε μερική ή τη μερική ανακαίνιση σε μερεμέτι. Παραμείνετε στο αρχικό πλάνο σας και μην χάσετε το στόχο σας. Αν πιστεύετε ότι δυσκολεύεστε να προχωρήσετε, ζητήστε από τον προμηθευτή σας την πρότασή του, ώστε η ολική ανακαίνιση να γίνει τμηματικά, σε διάστημα που εσείς θεωρείται εφικτό.

Να αποφεύγετε την τοποθέτηση διαφόρων άσχετων stand, αφού η κατάληξη είναι να έχετε ένα σωρό κατασκευές από διαφορετικά υλικά και να χάνετε πολύτιμο χώρο.

Τι πρέπει να προσέξει ο επαγγελματίας του μίνι μάρκετ

To μίνι μάρκετ είναι ένα κατάστημα λιανικής, οπότε ισχύουν σε αυτό οι ίδιοι κανόνες, όπως σε κάθε κατάστημα:

1. Καθαριότητα, 2. Τακτοποίηση, 3. Ταξινόμηση, 4. Εξοπλισμός σε άριστη κατάσταση, 5. Ελεύθεροι διάδρομοι για την κίνηση των πελατών, 6. Αισθητική,

7. Ομοιογένεια εξοπλισμού. Θα εστιάσουμε στην παράγραφο 7 η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράγραφο 4. Να αποφεύγετε την τοποθέτηση διαφόρων άσχετων stand. Η κατάληξη είναι να έχετε ένα σωρό κατασκευές άλλες από ξύλο, άλλες από σύρμα, άλλες από λαμαρίνα και άλλες από πλαστικό. Κάθε μια σε άλλο χρώμα και σε άλλες διαστάσεις. Χάνετε πολύτιμο χώρο και η συνολική εικόνα είναι λάθος. Αντικαταστήστε χαμηλές γόνδολες ραφιών με γόνδολες ίδιου ύψους με τις επιτοίχιες ραφιέρες. Κερδίζετε πολλά τρέχοντα μέτρα για νέα προϊόντα. Ζητήστε από την εταιρεία εξοπλισμού να σας κάνει προτάσεις σχετικά με την βελτίωση της οπτικής κάλυψης του χώρου.

Για να κατευθύνετε τους πελάτες προς τα εμπορεύματα, χρησιμοποιήστε φωτισμό στίβου σε περιοχές με χαμηλό ή κακό φωτισμό. Η ηχητική κάλυψη πρέπει να συντηρεί τη χαλαρωτική διάθεση που είχαν οι πελάτες κατά την είσοδό τους. Μην αρωματίζετε υπερβολικά τον χώρο. Κάποιοι αισθάνονται ασφυκτικά.

Η χρήση του κλασικού ταμείου (όμοιο με εκείνα των μεγάλων S/M) σε μικρομεσαίους χώρους δεν ενδείκνυται πάντα. Τα χρώματα έχουν ισχυρή επίδραση στα συναισθήματα. Αναδείξτε τα σε συνδυασμό με τον φωτισμό. Συμβουλευτείτε τον διακοσμητή σας ή την εταιρεία που θα αναλάβει τον εξοπλισμό σας.

Η εταιρεία εξοπλισμού διαθέτει επίσης τα απαραίτητα αξεσουάρ για τα συστήματα που θα σας προτείνει, ώστε να καλύψετε κατηγορίες με ιδιαιτερότητες όπως καπνικά, τύπος, κάβα, ταμείο – reception, μαναβική αλλά και αξεσουάρ για την εξυπηρέτηση πελατών.

Η επιλογή των ραφιών

Ένας σημαντικός παράγοντας για την ανακαίνιση ενός καταστήματος, όπως το μίνι μάρκετ, είναι η επιλογή ραφιών και η Τεχνοσώλ επισημαίνει τα σημεία «κλειδιά» για τα ράφια εντός του καταστήματος, αλλά και για εκείνα της αποθήκης.

Ανακαίνιση1. Στο κατάστημα. Συστήματα προβολής με ράφια μεταβλητού ύψους είναι η πρώτη επιλογή σας. Εύκολα θα τα προσαρμόσετε, θα αφαιρέσετε ή θα προσθέσετε, ώστε να πετύχετε τη μέγιστη κάλυψη με προϊόντα. Μεταλλικές διάτρητες πλάτες τύπου euroslot σας δίνουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε άγκιστρα όλων των τύπων για καλύτερη αξιοποίησή τους στην ανάρτηση όλων των κρεμαστών πχ. συσκευασίες blister κ.λπ.

Τα συστήματα προβολής είναι κατασκευασμένα από χάλυβα προδιαγραφών, ώστε να ανταποκρίνονται στα φορτία της κατηγορίας. Ζητήστε από την εταιρεία που σας εξυπηρετεί τις προδιαγραφές για αυτά και βεβαιωθείτε ότι σας καλύπτουν. Στα συστήματα αυτά μπορούν να τοποθετηθούν πλάτες μελαμίνης ή slat panel αντί για μεταλλικές πλάτες. Διατίθενται ράφια μεταλλικά, μελαμίνης, μασίφ ή γυάλινα. Αν προσθέσετε και τις χρωματικές επιλογές, τότε πραγματικά οι δυνατότητες είναι απεριόριστες. Η μεικτή χρήση των υλικών που αναφέρονται παραπάνω μπορεί να αναδείξει καλύτερα κάποιες κατηγορίες προϊόντων και φυσικά να βελτιώσει αισθητά την συνολική εικόνα του καταστήματος. Με την παράλληλη χρήση ακρυλικών εξαρτημάτων, σήμανσης κι ειδικών κατασκευών, το αποτέλεσμα θα ικανοποιήσει απόλυτα εσάς και τους πελάτες σας.

2. Στην αποθήκη. Στις περισσότερες περιπτώσεις ράφια τ. Ντέξιον θα σας καλύψουν πλήρως και με μικρό κόστος. Για μεγαλύτερες αποθήκες που χρησιμοποιούνται ανυψωτικά ή αποθήκες που εξυπηρετούν αλυσίδες καταστημάτων συστήματα ραφιών picking ή heavy duty θα προτιμηθούν.

ΤΕΧΝΟΣΩΛ
12ο χλμ Ε.Ο. Αθηνών –
Λαμίας Μεταμόρφωση 144 52
Τηλ. 210 2846578
www.technosol.gr