Μια νέα εποχή ξεκινά για το λιανεμπόριο τροφίμων και ποτών, καθώς η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης φαίνεται πως θα επηρεάσει και τις προτάσεις που λανσάρουν οι εταιρείες.
Μετά το energy drink της Hell, που αναπτύχθηκε με τη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης, ένα αντίστοιχο κωδικό λάνσαρε και η Coca Cola στο εξωτερικό. Η εταιρεία το αποκαλεί soda “from the future”και είναι διαθέσιμο για περιορισμένο χρονικό διάστημα σε κουτάκι και φιάλη.
Το νέο αναψυκτικό ονομάζεται Y3000, το οποίο αποτελεί ένα φουτουριστικό όνομα. Σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα, η γεύση του θυμίζει αρκετά βατόμουρο. Η εταιρεία κυκλοφόρησε πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία δημιουργίας. Όλα ξεκίνησαν με τους ερευνητές να συλλέγουν γευστικές προτιμήσεις από τους καταναλωτές, αναζητώντας τάσεις για να καταλάβουν τι γεύση έχει το «μέλλον». Στη συνέχεια, αυτά τα δεδομένα τροφοδοτήθηκαν σε ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, δημιουργώντας ένα προφίλ γεύσης. Κάπως έτσι προέκυψε ένα νέο προϊόν.
Η Coca-Cola ανέθεσε επίσης στην AI να βοηθήσει στο σχεδιασμό της συσκευασίας. Τα κουτιά απεικονίζουν μια παραλία, με νέον-μοβ ατμόσφαιρα.