Οι διατροφικές συνήθειες έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια και η on the go κατανάλωση συνεχίζει να αναπτύσσεται σε πολλές κατηγορίες τροφίμων και ποτών, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το ίδιο ισχύει λοιπόν και στην αγορά των Go Breakfast Products, των προϊόντων πρωϊνού δηλαδή, που είναι ιδανικά για όσους δεν διαθέτουν το χρόνο να φτιάξουν το πρωϊνό τους στο σπίτι. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι και στην Ελλάδα οδηγούνται στη μικρή λιανική για την αγορά τροφίμων και ροφημάτων για το πρωϊνό τους και τα στοιχεία δείχνουν ότι η τάση αυτή θα ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια.
Πιο συγκεκριμένα, σχετικές παγκόσμιες έρευνες σημειώνουν ότι ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης για την αγορά των Go Breakfast Products θα ξεπεράσει το 4% μέχρι και το 2028, οπότε και εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 1.768,2 εκατομμύρια δολάρια.