Ανάπτυξη 150% στο κανάλι του online σούπερ μάρκετ.
Ρυθμό ανάπτυξης 150% κατέγραψε το κανάλι του online super market στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο Report της Convert Group για τα ελληνικά online σούπερ μάρκετ.
Αναλυτικότερα, η συνολική αξία των online αγορών σε τιμές λιανικές με το ΦΠΑ έφτασαν στα 56,3 εκατ. ευρώ, με τις πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2020 να είναι κατά 21% υψηλότερες από το σύνολο των πωλήσεων ολόκληρου του 2019 που ήταν στα 46,6 εκατ. ευρώ.
Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται πως ο κλάδος συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλό ρυθμό ακόμη και μετά την περίοδο της καραντίνας. Πιο συγκεκριμένα, τον Ιούνιο του 2020 σημειώθηκε αύξηση στις πωλήσεις κατά 170% σε σχέση με τον περσινό Ιούνιο, ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης που είναι εξαπλάσιος από αυτόν που εντοπίζεται στις αρχές του έτους (29% τον Ιανουάριο του 2020).
Συνολικά, το πρώτο εξάμηνο του 2020, φαίνεται ότι το ηλεκτρονικό καλάθι αυξήθηκε συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2019, τόσο σε τεμάχια (+5 τεμάχια) όσο και σε αξία (+9 ευρώ). Ιδιαίτερα τους μήνες της καραντίνας, Μάρτιο και Απρίλιο, από τα 51 συνολικά τεμάχια που περιείχε το μέσο καλάθι, τα 40 ήταν τρόφιμα, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση 10 τεμαχίων συγκριτικά με το μέσο καλάθι του 2019
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών στην περίοδο της καραντίνας, παρατηρούνται για το Μάρτιο 2020 οι παρακάτω μεταβολές σε σχέση με το Μάρτιο 2019: +407% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +397% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +372% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +348% σε συσκευασμένα τρόφιμα και +340% σε φρέσκα τρόφιμα, +299% σε προϊόντα αρτοποιίας, +159% σε ποτά και αναψυκτικά και +83% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά.