Ανάρπαστα έχουν γίνει εν μέσω καραντίνας το μπρόκολο και τα πορτοκάλια, με τους καταναλωτές να τα επιλέγουν συστηματικά κατά τη διάρκεια των αγορών τους σε σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ και λαϊκές.

Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτά τα είδη είναι από τα πρώτα που ξεπουλούν στους πάγκους των καταστημάτων της μικρής λιανικής, όπως τα μίνι μάρκετ και τα παντοπωλεία, αλλά και των λαϊκών, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται πως τα προτιμούν ιδιαίτερα την περίοδο της καραντίνας. «Το μπρόκολο αυτή τη στιγμή έχει την τιμητική του από τα λαχανικά. Το προτιμάει ο κόσμος για τις ευεργετικές του ιδιότητες. Από τα φρούτα “φεύγει” πολύ το πορτοκάλι, όπως συμβαίνει σε κάθε ιό και ασθένεια. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι στο ζενίθ τους λόγω κορονοϊού», δήλωσε ο πρόεδρος Σωματείου Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκη «Η Πρόοδος», κ. Θανάσης Παππάς. Το αγοραστικό κοινό, προκειμένου να ενισχύσει το ανοσοποιητικό του σε περίοδο έξαρσης των κρουσμάτων στρέφεται σε φρούτα, σαλάτες, άπαχα κρέατα, ακολουθώντας το μοτίβο της μεσογειακής διατροφής με φυσικούς χυμούς από πορτοκάλι και ρόδι, γιαούρτι, κεφίρ και λιπαρά ψάρια.