Κατακόρυφα έχει αυξηθεί η ζήτηση για φρούτα και λαχανικά σε σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ και λαϊκές τους τελευταίους μήνες, καθώς η πανδημία έστρεψε ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών στην αναζήτηση τροφών που θωρακίζουν τον οργανισμό.
Και το αυξημένο ενδιαφέρον δεν περιορίζεται μόνο σε κατηγορίες όπως τα εσπεριδοειδή, καθώς 6 στους 10 καταναλωτές παγκοσμίως αναζητούν στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ προϊόντα τροφίμων και ποτών που ενισχύουν την ανοσοποιητική άμυνα του ανθρώπινου οργανισμού, σύμφωνα με έρευνα της Innova.
Οι ουσίες που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα αναμένεται να αποτελέσουν κριτήριο επιλογής των διατροφικών προϊόντων για όλο και αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών κατά τα προσεχή χρόνια, ενώ οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου επενδύουν όλο και περισσότερο σε έρευνα, προκειμένου να βελτιώσουν το παραγόμενο προϊόν. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση της Nestlé, της οποίας οι πωλήσεις σχετικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 3,5% στα 3 πρώτα τρίμηνα του 2020, έναντι αναμενόμενης αύξησης 2,8%. Το διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας Mark Schneider ανέφερε ότι στόχος του ομίλου είναι να αναδειχθεί σε υπερδύναμη της υγιεινής διατροφής στα επόμενα χρόνια.