Το online κανάλι αγορών αναμένεται να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια, με αποτέλεσμα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ να επενδύουν συνεχώς σε ηλεκτρονικά καταστήματα και εφαρμογές, ασκώντας μεγαλύτερη πίεση σε μίνι μάρκετ και περίπτερα.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας νέας ψηφιακής εφαρμογής το 2024, σχεδιασμένης για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών των πελατών της. Η νέα εφαρμογή θα περιλαμβάνει αναβαθμισμένες λειτουργίες, από τις λίστες προϊόντων μέχρι τη διαδικασία “check out”, με στόχο να προσφέρει άνεση και ευκολία στους καταναλωτές.

Το νέο mobile app της ΑΒ Βασιλόπουλος αντιπροσωπεύει μια ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας εφαρμογής, που βασίζεται σε νέα τεχνολογία (React Native). Οι πελάτες θα μπορούν απλά να αναβαθμίσουν την εφαρμογή τους, αποκτώντας μια νέα διεπαφή χρήστη που θα επιτρέπει πιο εύκολη περιήγηση και χρήση των λειτουργιών.

Η εφαρμογή έχει ήδη λανσαριστεί στην Τσεχία μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Albert, μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize, και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στις υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου μέσα στο 2024.