Ανερχόμενη “δύναμη” οι XL συσκευασίες στα snacks.
Πολλές αλλαγές έφερε ο κορονοϊός στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, μεταβάλλοντας ακόμα και το μέγεθος στις συσκευασίες κυρίως των αλμυρών και γλυκών snacks.
Πιο αναλυτικά, τα snacks τα τελευταία χρόνια έχουν μπει δυναμικά στη ζωή των καταναλωτών, γεγονός το οποίο δεν άλλαξε και κατά την περίοδο την πανδημίας, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς. Παρά την επιστροφή στο μαγείρεμα που παρατηρήθηκε στη διάρκεια της καραντίνας, σημαντικά κέρδη κατέγραψαν οι περισσότερες κατηγορίες αλμυρών και γλυκών snacks, είτε πρόκειται για μπισκότα είτε για κράκερς ή για πατατάκια.
Μάλιστα, κατά την περίοδο του κατ’ οίκον περιορισμού όχι μόνο οι καταναλωτές δε σταμάτησαν να καταναλώνουν snacks, αλλά παρουσιάστηκε και μια νέα τάση για μεγαλύτερου μεγέθους συσκευασίες, που θα μπορούν να καταναλώνουν με τα κοντινά τους πρόσωπα. Ήδη στα ράφια των καταστημάτων μικρής λιανικής έχουν πάρει θέση πατατάκια, γαριδάκια, κρουασάν σε μεγάλο μέγεθος, τα οποία συνήθως συνοδεύονται και από ένα σχετικά χαμηλό αντίτιμο, γεγονός που τα κάνει ιδιαιτέρως δελεαστικά. Και ενώ τα προηγούμενα χρόνια υπήρχε η λογική της on-the-go κατανάλωσης, που συνοδευόταν από την αναζήτηση μικρών πρακτικών συσκευασιών που μεταφέρονται εύκολα, η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα και στην κατηγορία αυτή, καθώς μειώθηκε η ατομική κατανάλωση και αυξήθηκε η ομαδική.