Ready to Eat

Αυξημένη ζήτηση για έτοιμα γεύματα πάσης φύσεως παρατηρείται έντονα το τελευταίο διάστημα σε σούπερ και μίνι μάρκετ, με τις μεγάλες αλυσίδες να προσφέρουν συνεχώς νέες επιλογές στους πελάτες τους. Πρόσφατη έρευνα στις ΗΠΑ κατέγραψε ότι το 57% των καταναλωτών επιζητά περισσότερο από καθετί στα καταστήματα της μικρής λιανικής (convenience stores) την υπηρεσία του έτοιμου φαγητού, με δεύτερη επιθυμία το made to order (βάσει παραγγελίας) με μόλις 29%. Παρόμοια είναι όμως η εικόνα και στην Ευρώπη, με το εύκολο φαγητό από το σούπερ και το μίνι μάρκετ να έχει διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση από την «κυρίαρχη» αυτή τη στιγμή ηλικιακή ομάδα των 18-35 ετών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος από τις 13 Μαΐου και μέχρι τις 19 Ιουνίου μέσα από τη σειρά Έτοιμων Γευμάτων “ΑΒ you’ll love” “ταξιδεύει” στην Ισπανία προσφέροντας πιάτα όπως τα: 

Albondigas με Patatas Bravas και σάλτσα Aioli 

Βακαλάος Al Pil Pil

Paella με Θαλασσινά 

Σούπα Gazpacho, Tortilla Española 

Κοτόπουλο Al Ajillo και 

Ciabatta με Jamon Serrano και Pesto λιαστής ντομάτας.

Τα Ready to Eat γεύματα μπορούν να καταναλωθούν εύκολα και παντού, ενώ εξίσου ευέλικτη είναι κι η αποθήκευσή τους. Η κατηγορία περιλαμβάνει από έτοιμες σαλάτες και συσκευασμένα τοστ και σάντουιτς, μέχρι κανονικές μερίδες φαγητού ή φρούτα κομμένα, όλα έτοιμα για κατανάλωση. Η άνεση κι η διευκόλυνση του καταναλωτή είναι τα σημεία «κλειδιά», και για τον λόγο αυτό, τα μίνι μάρκετ αξίζει να επενδύσουν σε ανάλογους κωδικούς. Οι millennials ειδικά ψάχνουν να κερδίσουν χρόνο από τα πάντα, και το ίδιο ισχύει και για το φαγητό τους, οπότε τα μικρά καταστήματα της γειτονιάς τους θεωρούνται η ιδανική λύση για την πώληση των RTE προϊόντων.