Σημαντική ανάπτυξη γνωρίζει τα τελευταία χρόνια η κατηγορία του συσκευασμένου ψωμιού, με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά να λανσάρουν καινοτόμα προϊόντα. Οι υποκατηγορίες συσκευασμένου ψωμιού πέρα από τις φέτες για τοστ, όπως π.χ. τα ψωμιά για burgers, καταγράφουν σημαντική αύξηση όγκου και θα μπορούσαν να ενισχύσουν τους τζίρους των μίνι μάρκετ, αφού εν μέσω πανδημίας οι καταναλωτές προτιμούν τα συσκευασμένα τρόφιμα.
Η αγορά του ψωμιού αποτελεί μια ιδιαίτερα ελκυστική κατηγορία για το οργανωμένο λιανεμπόριο. Υπολογίζεται ότι 1 στους 6 καταναλωτές αγοράζει συσκευασμένο ψωμί από τα σούπερ και μίνι μάρκετ, γεγονός που αφήνει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης για την κατηγορία. Για το λόγο αυτό, το τελευταίο διάστημα κυκλοφόρησαν πολλά προϊόντα, που θα μπορούσε ο επαγγελματίας να τοποθετήσει στα ράφια του καταστήματός του.
Συγκεκριμένα, η γνωστή εταιρεία Καραμολέγκος, λάνσαρε πρόσφατα στην αγορά το Σταρένιο «Δέκα», ένα ψωμί ελεύθερης διόγκωσης, με ιδιαίτερη γεύση και υφή, παχιά φέτα, κατάλληλο για αλμυρές και γλυκές παρασκευές και το “Δέκα BriocheBurger”, ένα αφράτο ψωμί για σπιτικά burger, με βουτυρένια γεύση και άρωμα, που κυκλοφορεί σε αδιαφανή συσκευασία με 4 τεμάχια. Παράλληλα, ακολουθώντας την τάση του σύγχρονου καταναλωτή για πιο gourmet επιλογές, η Elbisco λάνσαρε τη νέα σειρά Κρίς Kρίς «Selection», με brioche Burger & Sandwich και Premium πίτες. Με έναν ακόμα γευστικό συνδυασμό έχει επεκτείνει και η εταιρεία Παπαδοπούλου τη σειρά ψωμιού ‘’αρχαία σπορά’’. Αλεύρι από δίκοκκο σιτάρι, σπόροι chia και αλεύρι κινόα ζυμώνονται με φυσικό προζύμι και τα κατάλληλα υλικά δημιουργώντας 3 ψωμιά, κομμένα σε φέτες.