“Ανεβάζουν” το τζίρο των μίνι μάρκετ οι τυχερές σακούλες.
Δυνατό “χαρτί” για τα καταστήματα μικρής λιανικής φαίνεται να αποτελούν τα παιχνίδια, που κυκλοφορούν σε μεγάλη γκάμα και απευθύνονται σε παιδιά κάθε ηλικίας και φύλου.
Μάλιστα, το κέρδος μπορεί να ξεπεράσει και το 50%, σύμφωνα με τους επαγγελματίες της αγοράς, με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο κανάλι των παιχνιδιών να προσφέρουν πολύ μεγάλα περιθώρια στη μικρή λιανική, ανάλογα και με την εκάστοτε συμφωνία. Η μεγάλη γκάμα σίγουρα αποτελεί βασικό παράγοντα στην αύξηση των πωλήσεων, προσελκύοντας το παιδικό κοινό, ενώ οι πωλήσεις «εκτοξεύονται», σύμφωνα με τους επαγγελματίες, την περίοδο των εορτών, αλλά και στις αρχές της σχολικής σαιζόν, αφού συχνά συνδυάζονται με τις αγορές των σχολικών ειδών.
Οι σακούλες παιχνιδιών, μάλιστα, που είναι πολύ εύκολο να τοποθετηθούν σε μίνι μάρκετ κι αποτελούν οικονομική λύση για τους γονείς, μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τον τζίρο των επιχειρήσεων, δίνοντας μεγάλο περιθώριο κέρδους, της τάξεως ακόμα και του 60%. Τα μικρά παιχνιδάκια, άλλωστε, μπορεί να έχουν μικρότερο κέρδος για τον επαγγελματία σε σχέση με τα μεγαλύτερα, είναι όμως πιο εύκολα στην πώληση, αφού περιλαμβάνονται στη λογική των αυθόρμητων αγορών, όπου για παράδειγμα ένας παππούς θα αγοράσει μαζί με τα τσιγάρα του κι ένα φθηνό παιχνιδάκι για το εγγόνι του. Τα τελευταία χρόνια, πάντως, στα ράφια της μικρής λιανικής, πλέον, ο καταναλωτής μπορεί να συναντήσει παιχνίδια που ξεχωρίζουν για τα καινοτόμα στοιχεία τους, τα οποία παλαιότερα πωλούνταν μόνο σε καταστήματα παιχνιδιών.