Ανεβάζουν το τζίρο των μίνι μάρκετ τα σχολικά είδη.
Αύξηση στα έσοδα της μικρής λιανικής θα μπορούσε να προσφέρει η τοποθέτηση σχολικών ειδών στα ράφια των μίνι μάρκετ, καθώς πλησιάζει η έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Picodi, περίπου 80 ευρώ δαπανούν οι Έλληνες γονείς σε σχολικά είδη κάθε Σεπτέμβρη, ενώ παράλληλα κάθε χρόνο παρατηρείται αύξηση τιμών στα συγκεκριμένα ήδη. Κι ενώ ο ιδιοκτήτης ενός μίνι μάρκετ είναι δύσκολο να ανταγωνιστεί τις μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των σχολικών ειδών, τα αναλώσιμα μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα του καταστήματος σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, αν γίνει σωστή εκμετάλλευση των αγορών της τελευταίας στιγμής. Μπορεί η πλειοψηφία των γονέων κάθε Σεπτέμβρη να επισκέπτεται τα μεγάλα βιβλιοπωλεία ή τα πολυκαταστήματα για τις απαραίτητες προμήθειες, όμως όλους τους υπόλοιπους μήνες διαπιστώνονται ελλείψεις ή προκύπτουν ανάγκες αντικατάστασης σχολικών ειδών, που μπορεί εύκολα να καλυφτούν από ένα σημείο μικρής λιανικής και, μάλιστα, με σημαντικό περιθώριο κέρδους. Μολύβια, στυλό, γόμες, γεωμετρικά όργανα ή κόλλες είναι είδη που τοποθετούνται εύκολα στα ράφια και διευκολύνουν τους γονείς, καθώς δεν συνηθίζεται να επισκέπτονται για ένα ή δύο είδη τα μεγάλα καταστήματα, αλλά τους χώρους που τους διευκολύνουν, εξυπηρετώντας τις ανάγκες που θα προκύψουν και, παράλληλα, εξοικονομώντας χρόνο.