“Ανεβαίνουν” τα snacks με κέρδος ως και 60% για τα μίνι μάρκετ. 

Μεγάλη ανάπτυξη παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία των αλμυρών και γλυκών snacks, από την οποία ευνοούνται σημαντικά οι επιχειρήσεις της μικρής λιανικής.

Πιο αναλυτικά, οι σύγχρονοι καταναλωτές έχουν αλλάξει ριζικά διατροφικές συνήθειες, με αποτέλεσμα να αναζητούν στα μίνι μάρκετ της γειτονιάς τους εύκολες λύσεις γευμάτων, οι οποίες όμως παράλληλα να ανταποκρίνονται στο σύγχρονο-πιο υγιεινό- διατροφικό μοντέλο και να μπορούν να καταναλωθούν ακόμα και “εν κινήσει”. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, το ποσοστό των πωλήσεων στα αλμυρά και τα γλυκά snack, που αφορά τα μίνι μάρκετ, τα ψιλικατζίδικα και τα περίπτερα, ανέρχεται ακόμη και στο 60% επί του συνόλου της αγοράς.

Πρόκειται, μάλιστα, για προϊόντα σε πολύ μεγάλη γκάμα που δίνουν τη δυνατότητα διαφοροποίησης στο ράφι κάθε καταστήματος, με πολλές επιλογές που μπορούν να ενισχύσουν το περιθώριο κέρδους. Ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής μπορεί να τοποθετήσει στο κατάστημά του προϊόντα που προσφέρουν ακόμη και κέρδος της τάξης του 50-60%. Μεγάλη ζήτηση κυρίως έχουν τα προϊόντα που συνδυάζουν την υψηλή διατροφική αξία, το μειωμένο αριθμό θερμίδων και ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις για “υγιεινά” γλυκά. Μπισκότα δημητριακών, μπάρες, σοκολάτες με στέβια φαίνεται να “παίζουν” ψηλά στις πωλήσεις της μικρής λιανικής.