Την άνοιξη, οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής έχουν την ευκαιρία να ανανεώσουν το κατάστημά τους και να προσελκύσουν περισσότερη πελατεία, εκμεταλλευόμενοι τη θετική διάθεση των καταναλωτών και τις αυξημένες ανάγκες που φέρνει η εποχικότητα. Οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα που σχετίζονται με την αλλαγή του καιρού, την ανανέωση της καθημερινότητάς τους και φυσικά τις εορταστικές περιόδους όπως το Πάσχα.
Στρατηγικά, ο επαγγελματίας μπορεί να δημιουργήσει θεματικές προβολές με ανοιξιάτικο χαρακτήρα και να επενδύσει σε προωθητικές ενέργειες, όπως μικρά δώρα με κάθε αγορά. Επίσης, η αξιοποίηση των social media και της βιτρίνας για την ανάδειξη νέων προϊόντων, μπορεί να φέρει αυξημένη κίνηση στο κατάστημα.
Όσον αφορά τους κωδικούς που «παίρνουν θέση στα ράφια», κυριαρχούν τα εξής είδη: αναψυκτικά, εμφιαλωμένα νερά, παγωτά, σνακ, είδη μπάρμπεκιου, εντομοαπωθητικά, αντιηλιακά και εποχικά διακοσμητικά. Παράλληλα, προϊόντα για το Πάσχα όπως λαμπάδες, σοκολατένια αυγά, και είδη δώρων έχουν αυξημένη ζήτηση. Οι καταναλωτές επίσης αναζητούν φρέσκα, ελαφριά τρόφιμα και είδη προσωπικής φροντίδας, καθώς και πρακτικές λύσεις για εξορμήσεις ή εκδρομές, όπως snacks «on the go».
Η άνοιξη είναι εποχή αλλαγής και δράσης, και ο μικρός λιανέμπορος μπορεί να ξεχωρίσει προσφέροντας ποικιλία, εξυπηρέτηση με χαμόγελο και προϊόντα που απαντούν στις εποχικές ανάγκες του καταναλωτή. Με ευελιξία και δημιουργικότητα, μπορεί να μετατρέψει την άνοιξη σε ευκαιρία ανάπτυξης και ενίσχυσης της πελατειακής του βάσης.