Ανοδικές οι πωλήσεις του Φεβρουαρίου στο λιανεμπόριο.
Αύξηση της τάξεως του 3,5% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανεμπόριο το μήνα Φεβρουάριο, κυρίως λόγω της αυξημένης κίνησης που παρατηρήθηκε στα σούπερ μάρκετ.
Ειδικότερα, ο τζίρος αυξήθηκε σε: Φαρμακευτικά- καλλυντικά (15,4%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (13,5%) και Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (2,8%). Στον αντίποδα, μειώθηκε σε: Πολυκαταστήματα (8,8%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (7,2%), Ένδυση- υπόδηση (6,4%) και Τρόφιμα- ποτά- καπνό (4,3%).
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου παρουσίασε αύξηση 3,5% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020 σημείωσε αύξηση 1,3%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1,4% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020.
Ενώ, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 4,7% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020 σημείωσε αύξηση 0,5%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1,6% τον Φεβρουάριο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2020.