Το Πάσχα πλησιάζει και αρκετά είναι τα μίνι μάρκετ που έχουν προχωρήσει στις σχετικές προετοιμασίες, τοποθετώντας στα ράφια κωδικούς που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση αυτή την περίοδο. Παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές για τα ψώνια του πασχαλινού τραπεζιού επισκέπτονται συνήθως τα μεγάλα σούπερ μάρκετ ή τις κεντρικές αγορές, υπάρχουν σημαντικά περιθώρια κέρδους για τον επαγγελματία της μικρής λιανικής. 

Φέτος, το αγοραστικό κοινό κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια δύσκολη χρονιά, κυρίως λόγω των συνεχών ανατιμήσεων. Η κυβέρνηση από την πλευρά της ανακοίνωσε το “Καλάθι του Νονού” και το “Καλάθι του Πάσχα”, όπως ακριβώς συνέβη και την περίοδο των Χριστουγέννων. Όσον αφορά την πασχαλινή αγορά, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε ότι πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον πρόεδρο των Αρτοποιών και θα ακολουθήσει με τη Βαρβάκειο «για να καταλήξουμε στις τελικές μας αποφάσεις μέσα στα επόμενα 24ωρα για το τι θα συμπεριλάβουμε στο ”Καλάθι του Πάσχα”. Υπάρχουν διάφορες αντικρουόμενες απόψεις». Σημείωσε επίσης ότι οι τιμές στο αρνί και το κατσίκι πιέζονται λόγω μειωμένης παραγωγής από τους κτηνοτρόφους και μεγάλης ζήτησης για εξαγωγές λόγω του Πάσχα των Καθολικών. «Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια με τον συνάδελφό μου τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κύριο Γεωργαντά, για το πώς θα μπορέσουμε να κρατήσουμε τις τιμές όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Σε 2-3 μέρες θα κάνουμε ανακοινώσεις. Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος ότι κάτι θα πετύχουμε πάλι», είπε.