Ιδιαίτερα σημαντική είναι πλέον η παρουσία των μίνι μάρκετ στα social media και το διαδίκτυο γενικότερα, καθώς χρόνο με το χρόνο τα ψηφιακά μέσα αυξάνουν τα ποσοστά τους στην ενημέρωση των καταναλωτών.
Αναλυτικά, όπως δείχνει πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ, σε σχέση με τις πηγές πληροφόρησης για τις αγορές, τις προσφορές και τις εκπτώσεις, τα κύρια κανάλια είναι τα έντυπα μέσα με 61% (κυρίως τα ενημερωτικά φυλλάδια με 56%), η τηλεόραση με 43% και τα ψηφιακά μέσα με 51% (αθροιστικά internet, κινητό τηλέφωνο, ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ). Διαχρονικά φαίνεται ότι τα πρώτα δύο κανάλια (φυλλάδια και τηλεόραση) παρουσιάζουν μικρή κάμψη, ενώ κερδίζουν έδαφος οι νέες τεχνολογίες αθροιστικά να αυξάνονται από 22% σε 51%. Οι λοιπές πηγές ενημέρωσης παρουσιάζουν επίσης διακυμάνσεις με τις σημαντικότερες να είναι η μείωση τα τελευταία χρόνια για την ενημέρωση εντός του καταστήματος (π.χ. αφίσες). Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα ψηφιακά μέσα μέσα στην επόμενη πενταετία θα γίνουν το κύριο μέσο ενημέρωσης με 63%, το φυλλάδιο θα βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 54% και η τηλεόραση θα πέσει στο 34%. Η αύξηση της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών είναι ιδιαίτερα σημαντική τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, καθώς δίνει στον καταναλωτή τα απαραίτητα εργαλεία για τη μέγιστη αξιοποίηση των προσφορών και εκπτώσεων για την εξοικονόμηση δαπάνης, ενώ αποτελεί και μία διαφανή διαδικασία σύγκρισης τιμών από τον καταναλωτή. Επομένως, οι επιχειρήσεις της μικρής λιανικής είναι σημαντικό να αξιοποιήσουν την τεχνολογία προς όφελός τους, προκειμένου να επιβιώσουν από τον τεράστιο ανταγωνισμό.