Ελλιπής η χρήση των social media από τις ΜμΕ

Όλο και περισσότερα μίνι μάρκετ αποκτούν παρουσία στα social media, προβάλλοντας επιτυχώς υπηρεσίες, όπως το delivery, αλλά και νέα προϊόντα που φτάνουν στα ράφια. Όπως άλλωστε έδειξαν και τα πρόσφατα στοιχεία του ΙΕΛΚΑ, τα social media όλο και πιο έντονα θα διαμορφώνουν τις επιλογές του καταναλωτικού κοινού με τις αγορές τροφίμων, τη μαγειρική και την κατανάλωση να συνδέονται με το internet. Το 53% του κοινού μαγειρεύει σήμερα έχοντας ανοιχτό το κινητό δίπλα για να βλέπει συνταγές, ενώ το 26% έχει ρωτήσει ενεργά συμβουλές μέσω των social media.

Πλέον το φαγητό δεν αρκεί να είναι νόστιμο, πρέπει να είναι και όμορφο για το 75% του κοινού, κάτι που αποδίδεται στα social media και την αυξημένη χρήση βίντεο και φωτογραφίας για την μαγειρική σε ποσοστά 27% και 33% αντίστοιχα. Οι influencers θα αποχτήσουν πιο ενεργούς ρόλους και επηρεάζουν περισσότερο τις εξελίξεις. Οι ταχύτητες διάδοσης πληροφοριών και υιοθέτησης τάσεων γίνονται όλο και πιο γρήγορες, δημιουργώντας την ανάγκη για τις επιχειρήσεις και να ακολουθούν σε αυτούς του ρυθμούς, αλλά κυρίως να έχουν παρουσία σε αυτά τα μέσα. Τα μίνι μάρκετ δεν αποτελούν εξαίρεση και για το λόγο αυτό οι επαγγελματίες θα πρέπει να “επενδύσουν” σε σχετικές πλατφόρμες.