Εν μέσω πανδημίας οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ επένδυσαν σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη των e-shops και αρκετοί ήταν οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής που αποφάσισαν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ώστε να εισέλθουν στην ψηφιακή εποχή.
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν το μέλλον και για τις αγορές τροφίμων, αφού όλο και περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν πια τα ψώνια τους μέσα από κινητές συσκευές και tablets.
Με την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου να βρίσκεται σε μια διαρκή φάση ανόδου τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις κάθε τομέα της οικονομίας αναζητούν τις βέλτιστες λύσεις, προκειμένου στο πλαίσιο του ψηφιακού τους μετασχηματισμού να εκμεταλλευθούν τα μέγιστα από τη δραστηριοποίηση τους στο e-commerce. Σύμφωνα με την κ. Νανά Ιωακειμίδου, CCO & junior partner της Generation Y, η λειτουργία ενός ψηφιακού καναλιού πώλησης είναι απαιτητική και χρειάζεται να βασίζεται στις διαφορετικές προσδοκίες, συμπεριφορές και συνήθειες που έχουν διαμορφωθεί στους καταναλωτές, παγκοσμίως, στα τελευταία τρία χρόνια:
1.Εξατομίκευση στην προσέγγιση και στις προτάσεις αγορών
2.Προτίμηση στις εταιρείες με συστηματικές δράσεις υπεύθυνης και βιώσιμης επιχειρηματικότητας
3.Επιλογή εταιρειών που αναδεικνύουν έναν ανώτερο σκοπό και λόγο ύπαρξης.