Οι online αγορές παραμένουν σε χαμηλό επίπεδο στην Ελλάδα, αλλά με διαρκώς αυξητική τάση, ενώ σύμφωνα με νέα παγκόσμια έρευνα, οι Έλληνες που είναι εξοικειωμένοι με αυτή την πρακτική, επιλέγουν σε μεγάλο βαθμό και το κινητό τους τηλέφωνο, για την πραγματοποίηση των αγορών τους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας διασυνοριακών καταναλωτών της PayPal & Ipos, το διεθνές online shopping, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς ανάμεσα στις 31 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, με περίπου το 55% των διαδικτυακών καταναλωτών να παραδέχονται ότι αγοράζουν από ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops).
Με βάση τα επιμέρους στοιχεία δε, αναδεικνύεται το γεγονός ότι η πραγματοποίηση αγορών μέσω φορητών συσκευών αποτελεί μια ανερχόμενη τάση – αγγίζοντας περίπου το μισό του συνολικού όγκου αγορών σε μερικές από τις χώρες με τον μεγαλύτερο πληθυσμό του κόσμου, π.χ. στην Κίνα, όπου το 53% των αγορών έλαβε χώρα μέσω κινητού και tablet, στην Ινδία (48%) ή τις ΗΠΑ (45%). Στην Ελλάδα αφορά το 25% (και άρα ένας στους τέσσερις καταναλωτές). Ανάμεσα στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, οι αγορές μέσω κινητών συσκευών αποτελούν τουλάχιστον το 32% του συνολικού όγκου πληρωμών. Ωστόσο, οι περισσότεροι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν μέσω του desktop ή του laptop, ειδικά στην Ανατολική Ευρώπη, όπου οι αγορές μέσω επιτραπέζιου υπολογιστή κυμαίνονται από 65% στη Ρωσία, 73% στην Ελλάδα, έως 76% στην Τσεχία.
Κατά τη διασυνοριακή δραστηριότητά τους δε, οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (64%), καθώς και παιχνίδια και είδη χόμπι (51%).