Αλλάζουν «σελίδα» τα μίνι μάρκετ

Κατά την πασχαλινή περίοδο, οι καταναλωτές στρέφονται με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στα παραδοσιακά γλυκά, τα οποία κατέχουν σημαντική θέση στο εορταστικό τραπέζι. Τα πιο αγαπημένα γλυκίσματα των ημερών είναι τα τσουρέκια, τα σοκολατένια αυγά, τα κουλουράκια βουτύρου ή πορτοκαλιού, καθώς και τα σοκολατένια πασχαλινά λαγουδάκια, που αποτελούν δημοφιλή επιλογή για τα παιδιά.

Το τσουρέκι, με τη χαρακτηριστική του υφή και άρωμα, είναι το γλυκό-σύμβολο του Πάσχα. Η ζήτηση κορυφώνεται τη Μεγάλη Εβδομάδα, ενώ πολλοί καταναλωτές προτιμούν φρέσκα προϊόντα από τοπικούς φούρνους ή αξιόπιστες συσκευασμένες εκδοχές από γνωστές εταιρείες. Παράλληλα, τα σοκολατένια αυγά συνεχίζουν να έχουν υψηλή ζήτηση, με πλήθος επιλογών σε μέγεθος, γεύσεις και τιμές, ενώ συχνά λειτουργούν και ως εποχιακά δώρα.

Για τα μίνι μάρκετ, αυτή η αυξημένη ζήτηση αποτελεί σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία. Μπορούν να επωφεληθούν στοχεύοντας σε στρατηγική τοποθέτηση προϊόντων (π.χ. σε εμφανή σημεία κοντά στο ταμείο), διατηρώντας ελκυστικό απόθεμα και προτείνοντας προϊόντα μικρής κατανάλωσης για δώρα της τελευταίας στιγμής. Οι συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς ή φούρνους για φρέσκα τσουρέκια ή κουλουράκια, προσθέτουν αξία και ενισχύουν την αίσθηση κοινότητας και ποιότητας.

Επιπλέον, η δημιουργία πασχαλινών πακέτων (π.χ. τσουρέκι, κουλουράκια και ένα μικρό σοκολατένιο αυγό) μπορεί να αποτελέσει ελκυστική πρόταση για πελάτες που θέλουν ένα έτοιμο και οικονομικό δώρο. Με τη σωστή προώθηση, ακόμα και μέσω social media, τα μίνι μάρκετ μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και να ενισχύσουν τον εορταστικό τους τζίρο, αξιοποιώντας πλήρως τη δύναμη των γλυκών του Πάσχα.