Η παρουσία χριστουγεννιάτικων προϊόντων στα ράφια των μίνι μάρκετ ξεκινά από το Νοέμβριο και είναι στρατηγικής σημασίας για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων. Οι καταναλωτές στην Ελλάδα αρχίζουν, άλλωστε, να προετοιμάζονται για τις γιορτές νωρίς, αναζητώντας προϊόντα που συνδέονται με την ατμόσφαιρα και τις ανάγκες των γιορτών. Τα μίνι μάρκετ μπορούν να αξιοποιήσουν αυτή την περίοδο ενισχύοντας την εορταστική τους γκάμα, επενδύοντας στις εξής κατηγορίες:
–Χριστουγεννιάτικα γλυκά και εδέσματα: Μελομακάρονα, κουραμπιέδες, σοκολατένιες φιγούρες και βασιλόπιτες είναι δημοφιλείς επιλογές. Οι τοπικές ή χειροποίητες προτάσεις δίνουν επιπλέον πλεονέκτημα.
–Διακοσμητικά και μικρά δώρα: Χριστουγεννιάτικες κάρτες, διακοσμητικά για το σπίτι ή μικρά δώρα όπως αρωματικά κεριά και αξεσουάρ είναι πρακτικές επιλογές.
–Εποχικά ποτά: Κρασιά, λικέρ και ζεστά ροφήματα όπως σοκολάτες και τσάι με γιορτινές συσκευασίες είναι ελκυστικά.
–Ειδικές συσκευασίες τροφίμων: Πακέτα δώρων με γλυκά, αλλαντικά ή άλλα προϊόντα πρώτης ανάγκης.
Η ενίσχυση της χριστουγεννιάτικης γκάμας προσελκύει περισσότερους πελάτες, αυξάνει την αίσθηση γιορτινής προετοιμασίας και ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των μίνι μάρκετ την περίοδο των εορτών.