Στην κατηγορία των αρτοσκευασμάτων, οι τελευταίες τάσεις επικεντρώνονται στην υγιεινή διατροφή, τη διαφοροποίηση των γεύσεων και την εξειδίκευση των προϊόντων για συγκεκριμένες ανάγκες, γεγονός που επηρεάζει και τις επιλογές των μικρών καταστημάτων λιανικής, όπως τα μίνι μάρκετ. Οι καταναλωτές πλέον αναζητούν προϊόντα που αντανακλούν τη γενική τάση για υψηλή θρεπτική αξία, κάτι που τα μίνι μάρκετ μπορούν να εκμεταλλευτούν προφέροντας καινοτόμα αρτοσκευάσματα.
Μια από τις μεγαλύτερες τάσεις είναι η ζήτηση για προϊόντα χωρίς γλουτένη, βιολογικά ή με χαμηλούς υδατάνθρακες, τα οποία αποτελούν μία εξαιρετική επιλογή για μίνι μάρκετ που θέλουν να καλύψουν τις ανάγκες καταναλωτών με ειδικές διατροφικές απαιτήσεις. Αυτά τα προϊόντα, όπως ψωμιά χωρίς γλουτένη, κριτσίνια ή μπισκότα, μπορούν να τοποθετηθούν σε ειδικά ράφια, κάνοντας πιο ευδιάκριτη την προσφορά για τους καταναλωτές που αναζητούν τέτοιες επιλογές.
Παράλληλα, η τάση της μείωσης της ζάχαρης είναι επίσης εμφανής, με προϊόντα που περιέχουν φυσικά γλυκαντικά, όπως το μέλι ή η στέβια, να κερδίζουν έδαφος. Στα μίνι μάρκετ, όπου οι πελάτες επιθυμούν εύκολες και γρήγορες επιλογές, τα μικρά ατομικά αρτοσκευάσματα (όπως μικρά κέικ, muffin ή μπάρες) είναι ιδανικά, αφού καλύπτουν τις ανάγκες για γρήγορο και υγιεινό σνακ.
Επιπλέον, τα προϊόντα που συνδυάζουν γεύσεις από διάφορες κουλτούρες, όπως τα bagels, τα αυθεντικά κρουασάν ή τα ψωμιά με παραδοσιακά συστατικά της μεσογειακής διατροφής, βρίσκουν θέση στα μίνι μάρκετ, ειδικά σε περιοχές με μεγάλο αριθμό τουριστών ή νέων καταναλωτών που αναζητούν διαφορετικές γεύσεις.
Η παρουσία αυτών των προϊόντων στα ράφια των μίνι μάρκετ δίνει μια ανταγωνιστική ώθηση, επιτρέποντας στους καταναλωτές να βρουν εύκολες και προσιτές επιλογές χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα μίνι μάρκετ, με την ευχέρεια που έχουν να προσαρμόζονται γρήγορα στις τάσεις της αγοράς, μπορούν να προσφέρουν αυτή τη διαφοροποίηση, ενισχύοντας τη θέση τους στην αγορά λιανικής.