Μπανάνες Chiquita με θεματικά fitness αυτοκόλλητα.
Η Chiquita παρουσίασε τη νέα special έκδοση του εμβληματικού μπλε αυτοκόλλητου, ετοιμάζοντας 3 νέα fitness challenges με 12 ολοκαίνουργια αυτοκόλλητα.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την εταιρεία «τα τρία challenges αφορούν τρεις διαφορετικές κατηγορίες ασκήσεων: Ζέσταμα, για την προετοιμασία του σώματος για την προπόνηση, Ασκήσεις για το σπίτι, με μία ολοκληρωμένη σειρά εύκολων ασκήσεων, για όσους έχουν συνηθίσει να ασκούνται καθημερινά στο σπίτι και Μindfulness, με προτάσεις χαλάρωσης για μετά την άσκηση (ή αλλιώς μια εναλλακτική γι’ αυτούς που προτιμούν να ασκούνται λίγο κάθε φορά!). Τα challenges θα συνοδεύονται από τρία βίντεο, τα οποία θα εξηγούν κάθε μία από τις διαφορετικές σειρές ασκήσεων.
Τα Fitness αυτοκόλλητα θα συνοδεύονται από έξι ειδικές fitness συνταγές, αφιερωμένες στο κάθε challenge. Επίσης, η καμπάνια δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να παίξουν το νέο online παιχνίδι της Chiquita: «Match It’ challenge» στο οποίο οι συμμετέχοντες καλούνται να αναγνωρίσουν την άσκηση που εκτελεί κάθε φορά η χαρούμενη μπανάνα και να την ταιριάξουν με το αντίστοιχο αυτοκόλλητο. Ταιριάζοντας και τα 8 αυτοκόλλητα θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μεγάλα αθλητικά δώρα από την εταιρεία».
Οι μπανάνες είναι ιδανικές για τους οπαδούς της γυμναστικής γιατί περιέχουν φρουκτόζη, ένα φυσικό, καλό σάκχαρο, το οποίο όταν συνδυάζεται με μία γενναία δόση φυτικών ινών μεταβολίζεται και απορροφάται αργά από τον οργανισμό, αποτρέποντας την υπερδιέγερση που προκαλείται από τη ζάχαρη και εξασφαλίζοντας την παροχή βιώσιμης ενέργειας. Τα fitness αυτοκόλλητα θα κάνουν την εμφάνισή τους στην Ελλάδα στα τέλη Ιουλίου.