Bevartisan

Μία 100% ελληνική εταιρεία αποφάσισε να καλύψει το κενό ανάμεσα στα υπέρ-ζαχαρώδη αναψυκτικά και το εμφιαλωμένο νερό, προσφέροντας ένα υγιεινό αφέψημα με φυσική γεύση και χωρίς την προσθήκη τεχνητών ουσιών. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η Bevartisan, αλλά και το κορυφαίο προϊόν της, η Δροσιά.

Του Στέλιου Ασλανίδη

Δεν έχει κλείσει καν τα δύο χρόνια λειτουργίας της κι όμως η εταιρεία Βevartisan έχει θέσει υψηλούς στόχους για την ανάπτυξή της, με κύριο «όπλο» ένα ποιοτικό προϊόν, τη Δροσιά, το οποίο έχει ήδη αρχίσει να κερδίζει τη δική του θέση στα ράφια των μίνι μάρκετ, αλλά και σε μία σειρά από άλλα καταστήματα, όπως καφετέριες, φούρνους, αναψυκτήρια, σούπερ μάρκετ και περίπτερα.

BevartisanΠρόκειται για ένα ελληνικό iced tea με χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα , υψηλή περιεκτικότητα σε κατεχίνες και βιολογική πιστοποίηση Premium Quality EU/NON EU Agriculture. Για το νέο αυτό ελληνικό προϊόν, αλλά και για τα σχέδια της Bevartisan, μίλησε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική», ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Ανδρέας Ηλιόπουλος.

Mini Market: Πείτε μας δυο λόγια για την Bevartisan και την ιδέα πίσω από αυτή.
Ανδρέας Ηλιόπουλος: Η Bevartisan ιδρύθηκε με σκοπό να οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε την υγιεινή διατροφή. Οι έντονοι ρυθμοί ανάπτυξης της παραγωγής, καθώς και η έλλειψη χρόνου στην καθημερινότητα των καταναλωτών, οδηγεί αναπόφευκτα στη διαρκή έκθεση του οργανισμού σε μη φυσικά προϊόντα. Το κέρδος θεωρείται αυτοσκοπός για τις εταιρείες και οποιαδήποτε έννοια σχετική με την αύξηση της ποιότητας και στροφής προς ένα πιο ανθρωποκεντρικό μοντέλο ανάπτυξης έχει εξανεμισθεί.

Ο τρόπος που τρεφόμαστε και η ποιότητα των προϊόντων που καταναλώνουμε είναι αναγκαία συστατικά μιας αρμονικής διαβίωσης. Με την πρωτοβουλία μας ευελπιστούμε να προσανατολίσουμε παραγωγούς και καταναλωτές προς αυτή την κατεύθυνση και να αυξήσουμε τα επίπεδα διαφάνειας σε σχέση με τα συστατικά που μπαίνουν στα προϊόντα μας. Η εταιρεία μας ιδρύθηκε πριν από ενάμιση χρόνο και ήδη η ανταπόκριση που λαμβάνουμε από τους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας είναι εξαιρετική. Προς το παρόν έχουμε επικεντρωθεί στον τομέα των αναψυκτικών, γιατί εκεί παρατηρήσαμε ένα μεγάλο κενό (εξού και το όνομα της εταιρείας –BEV(ERAGE)ARTISAN), αλλά στόχος μας είναι να αναπτύξουμε δραστηριότητα και σε άλλους κλάδους.

Το βασικό πρόβλημα για κάθε μικρή επιχείρηση, σε αυτή τη φάση που βρίσκεται η ελληνική οικονομία, δεν είναι η κρίση αλλά η πρόσβαση σε κεφάλαιο.

Μ.Μ.: Από πού λαμβάνετε τις πρώτες ύλες και πού γίνεται η παραγωγή των προϊόντων σας;
Α.Η.: Είμαστε μια ελληνική εταιρεία που προσπαθεί σε κάθε κρίκο της εφοδιαστικής αλυσίδας να ενισχύει το ελληνικό στοιχείο. Ήταν βασική μας αρχή, από την πρώτη μέρα λειτουργίας της εταιρείας, να συνεργαστούμε με Έλληνες παραγωγούς ώστε εμείς να εστιάσουμε κυρίως στο εμπορικό και το δημιουργικό κομμάτι της επιχείρησης.

Σε αυτή τη φάση έχουμε έναν βασικό συνεργάτη στην περιοχή της Βορείου Ελλάδος. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι για τις πρώτες ύλες και τα υλικά συσκευασίας και εκείνος αναλαμβάνει την εμφιάλωση, την κιβωτιοποίηση και την παλετοποίηση των προϊόντων. Όσον αφορά τις πρώτες ύλες, λόγω της ιδιαιτερότητας του προϊόντος μας (κρύο τσάι), αναγκαστικά ο κύριος όγκος έρχεται από το εξωτερικό, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι το προμηθευόμαστε από Έλληνες παραγωγούς και εμπόρους.