Μερίδιο στη Black Friday και για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για την Black Friday παραμένει έντονο, όπως δείχνει πανελλαδική έρευνα της NielsenIQ. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.001 ατόμων ηλικίας 18-64 ετών, καταγράφει ότι 8 στους 10 σκοπεύουν να συμμετάσχουν στη φετινή εκπτωτική περίοδο, ενώ 6 στους 10 έχουν ήδη αναβάλει αγορές περιμένοντας τις προσφορές αυτής της ημέρας.
 

Παρότι πολλοί καταναλωτές δεν έχουν συγκεκριμένα σχέδια για τις αγορές τους, προτιμούν να περιμένουν την τελευταία στιγμή ώστε να εντοπίσουν τις καλύτερες δυνατές προσφορές. Αν και παραδοσιακά οι κατηγορίες ρουχισμού, υπόδησης και τεχνολογίας κυριαρχούν στις προτιμήσεις, φέτος αυξημένο ενδιαφέρον καταγράφεται για προϊόντα πρώτης ανάγκης, όπως αυτά που βρίσκονται στα σούπερ μάρκετ.

Πολλοί καταναλωτές σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τις εκπτώσεις για την προμήθεια βασικών αγαθών, δείχνοντας ιδιαίτερη προτίμηση σε προϊόντα καθημερινής χρήσης, όπως τρόφιμα, είδη καθαρισμού και προσωπικής φροντίδας. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζει την αυξημένη ανάγκη για οικονομία σε ένα περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού και περιορισμένων διαθέσιμων εισοδημάτων.

Επιπλέον, οι online αγορές διατηρούν τη δυναμική τους, λειτουργώντας παράλληλα με τα φυσικά καταστήματα. Οι καταναλωτές επιλέγουν το κανάλι αγορών με βάση τις καλύτερες τιμές, τις προσφορές και τη διαθεσιμότητα προϊόντων. Τα φυσικά καταστήματα παραμένουν ελκυστικά για τη δυνατότητα άμεσης παράδοσης, ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα προτιμώνται για τις εγγυήσεις και την άνεση που προσφέρουν.

Συνολικά, η Black Friday αναδεικνύεται ως μια ευκαιρία όχι μόνο για αγορές προϊόντων πολυτελείας ή τεχνολογίας αλλά και για την κάλυψη καθημερινών αναγκών, γεγονός που αντικατοπτρίζει τις προτεραιότητες των καταναλωτών σε ένα απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον.