“Μπλόκαραν” τα online σούπερ μάρκετ.
Σε δύσκολη θέση βρίσκονται τα περισσότερα online σούπερ μάρκετ στη χώρα, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών έχει στραφεί στις διαδικτυακές αγορές, εξαιτίας των νέων δεδομένων που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού. Αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής είναι πολλά διαδικτυακά σούπερ μάρκετ να βρίσκονται αντιμέτωπα με μια πρωτόγνωρη κατάσταση, αδυνατώντας να ανταπεξέλθουν στο μέγεθος των παραγγελιών.
Πιο συγκεκριμένα, τα σούπερ μάρκετ, ειδικά στην Αθήνα, δεν έχουν πλέον σχεδόν καθόλου ανοιχτές ημερομηνίες παράδοσης για παραγγελίες. Σημειώνεται ότι τις πρώτες μέρες μετά την εμφάνιση του κορονοϊού στη χώρα μας, η αναμονή για την παράδοση μίας παραγγελίας στις μεγάλες αλυσίδες, που διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα, έφτανε τη μία εβδομάδα. Αυτή την περίοδο όμως μπορεί να ξεπεράσει και τον έναν μήνα. Λίγο καλύτερη είναι η κατάσταση στα αμιγώς οnline σούπερ μάρκετ, τα οποία προχωρούν στην εξυπηρέτηση των πελατών με αναμονή περίπου 20 ημερών.
Η κατάσταση αυτή, που έχει διαμορφωθεί, έχει οδηγήσει πολλές αλυσίδες στην αναζήτηση λύσεων, κυρίως διαμέσου συνεργασιών. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελεί η συνεργασία της αλυσίδας Σκλαβενίτης με την πλατφόρμα e-food ή η ενίσχυση της υπηρεσίας παράδοσης κατ’ οίκον της ΑΒ Βασιλόπουλος με τη συνεργασία της SPEEDEX.