Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου και διαδραστικού προγράμματος onboarding για τους νέους εργαζόμενους της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ξεχώρισε στα φετινά HR Awards, και έλαβε βραβείο BRONZE στην κατηγορία «Best Internal Use of Academies».
Το νέο πρόγραμμα οnboarding παρέχει στον εργαζόμενο αναλυτική πληροφόρηση για την εταιρεία και τις διαδικασίες της, με έναν διαδραστικό και ευχάριστο τρόπο, παρά την απόσταση που έπρεπε να διατηρηθεί λόγω της πανδημίας.
Με βασικούς άξονες την ευθυγράμμιση στις νέες συνθήκες, τη βελτιστοποίηση της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων, την άμεση και αποτελεσματική προσαρμογή των νέων εργαζομένων και την εξοικονόμηση χρόνου και κόστους, υλοποιήθηκε μια σειρά από δράσεις οι οποίες είχαν μεγάλη απήχηση και αξιολογήθηκαν θετικά από τους εργαζόμενους.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε περισσότερες από 39 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη γαλλική Kronenbourg 1664 Blanc, τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby.