Τα τελευταία χρόνια, οι περισσότεροι επαγγελματίες της μικρής λιανικής έχουν τοποθετήσει στο κατάστημά τους κωδικούς έτοιμων γευμάτων είτε πρόκειται για πλυμένες κομμένες σαλάτες είτε για γεύματα που απαιτούν απλώς ζέσταμα. Οι ready to eat προτάσεις έχουν παρουσιάσει σημαντική ζήτηση και στα μικρότερα καταστήματα, αφού ταυτίζονται σε μεγάλο βαθμό με τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών που διαθέτουν ελάχιστο χρόνο για μαγείρεμα και αναζητούν προϊόντα οικονομικά.
Παρά το γεγονός ότι η ενεργειακή κρίση έχει επιβαρύνει αρκετά και την κατηγορία των έτοιμων γευμάτων, τα στοιχεία της αγοράς δείχνουν ότι η πορεία της αναμένεται θετική. Σε αυτό συμβάλλουν οι αναρίθμητες επιλογές που προσφέρουν πλέον οι εταιρείες, ειδικά στα κατεψυγμένα προϊόντα, αλλά και η χαμηλότερη, σε σχέση με τα φαγητά που έρχονται με delivery, τιμή τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι καταναλωτές να εξακολουθούν να τα αγοράζουν, παρά το γεγονός ότι πλέον εμφανίζονται εξαιρετικά επιφυλακτικοί στις αγορές τους.