Νέες επενδύσεις και ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στην Ελλάδα, περιλαμβάνει το επιχειρησιακό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον για το προσεχές διάστημα, σύμφωνα με όσα προέκυψαν από τη σχετική εκδήλωση της εταιρείας, όπου και παρουσιάστηκε η νέα στρατηγική της Coca Cola.
Μεταξύ άλλων, σημειώθηκε ότι από τις αρχές του έτους παράγεται στο Σχηματάρι mega-plant το FuzeTea που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά, για τις ανάγκες της ελληνικής αλλά και της ιταλικής αγοράς, ενώ δημιουργήθηκε και παράχθηκε η Coca Cola με γλυκαντικό στέβια. Ωστόσο αυτά δεν είναι τα μοναδικά προϊόντα που εντάσσονται στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, καθώς η κα Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Coca Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα επισήμανε ότι «ανανεώνουμε τα αναψυκτικά μας και επεκτεινόμαστε σε νέες κατηγορίες προϊόντων, πέρα των αναψυκτικών, επενδύοντας στην καινοτομία. Σε όλο τον κόσμο διαθέτουμε περισσότερα από 4.000 προϊόντα και 500 μάρκες. Στην Ελλάδα έχουμε 35 προϊόντα από συνολικά οκτώ μάρκες».
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της κατηγορίας των αναψυκτικών, λοιπόν, η Coca Cola 3 Ε, λανσάρει στην Ελλάδα, Fanta πορτοκαλάδα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, γεύση εμπνευσμένη από την Ελλάδα και διαθέσιμη μόνο στη χώρα.
Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες, λανσάροντας στην Ελλάδα τη σειρά AdeΖ που σηματοδοτεί την είσοδό της στην κατηγορία των ροφημάτων φυτικής προέλευσης, με θρεπτικές ιδιότητες. Η νέα σειρά διατίθεται με το 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο από 30% από φυτικά υλικά.