Με στόχευση στο νεανικό κοινό, αλλά και στη μείωση του περιβαλλοντικού της “αποτυπώματος”, η Coca–Cola δημιούργησε και λανσάρει και στην ελληνική αγορά, μία σειρά από νέες συσκευασίες για όλα τα προϊόντα της στον τομέα των Coke.
Η εταιρεία αντικατέστησε ουσιαστικά όλα τα κουτάκια των 330ml με νέες συσκευασίες ιδιαίτερου design, οι οποίες είναι όμως παράλληλα και πιο φιλικές προς το περιβάλλον, καθώς είναι πιο ελαφριές συγκριτικά με τις προηγούμενες.
Πιο συγκεκριμένα, οι νέες συσκευασίες είναι πιο λεπτές και πιο ψηλές και αφορούν τα προϊόντα Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Coca-Cola χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη.
Σε όλες τους δε, υπάρχει και το λογότυπο του νέου application της Coca-Cola, “WOAH” (Where Only Awesome Happens).