Το τελευταίο διάστημα, οι “φουσκωμένοι” λογαριασμοί ρεύματος αποτελούν μείζον πρόβλημα για νοικοκυριά και επαγγελματίες. Παρόλα αυτά, οι πελάτες με ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη ΔΕΗ όχι μόνο δεν αυξήθηκαν, αλλά μειώνονται σταθερά τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της επιχείρησης.

Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες της ΔΕΗ με ληξιπρόθεσμες οφειλές ήταν τον Ιούνιο εφέτος το 20,6% του συνόλου (ένας στους πέντε), έναντι:

-23,1% τον Ιούνιο του 2021.

-26,2% τον ίδιο μήνα του 2020.

-26,4 % το 2019 και

-30,2% τον Ιούνιο του 2018.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 2018 οι πελάτες με ληξιπρόθεσμες οφειλές ήταν 50% περισσότεροι (σε εκατοστιαία βάση) σε σχέση με το 2022 παρά το γεγονός ότι οι τιμές του ρεύματος από το φθινόπωρο του 2021 και μετά έχουν αυξηθεί εξαιτίας της διεθνούς κρίσης.

Η συγκράτηση του ποσοστού των πελατών με ληξιπρόθεσμα χρέη προς τη ΔΕΗ αποδίδεται σε σειρά παραγόντων όπως οι επιδοτήσεις, οι εκπτώσεις που εφαρμόζει η ΔΕΗ, τα προγράμματα σταθερού τιμολογίου αλλά και τα προγράμματα διακανονισμού για τις επιχειρήσεις.