Η ΔΕΛΤΑ, για πρώτη φορά μετά το αρχικό λανσάρισμα της σειράς Αυθεντικού Ελληνικού Στραγγιστού Γιαουρτιού DεLTα Authentic Greek Yogurt για τις αγορές του εξωτερικού, προχώρησε σε ένα ολικό επαναλανσάρισμα των συσκευασιών της.
Οι νέες συσκευασίες του DεLTα Authentic Greek Yogurt, σύμφωνα με την εταιρεία, “αποδίδουν την ελληνικότητα και την παράδοση του αυθεντικού στραγγιστού γιαουρτιού, με έναν ξεχωριστό και σύγχρονο τρόπο.
Χαρακτηριστικές και γνώριμες εικόνες της ελληνικής καθημερινότητας απεικονίζονται με διαφορετικό μοτίβο στα προϊόντα Dεltα, ανάλογα με τη γεύση και το ποσοστό λιπαρών του κάθε κωδικού, δημιουργώντας έτσι πολλές «Ελληνικές μικρές ιστορίες». Το αποτέλεσμα στα ράφια των σημείων πώλησης του εξωτερικού είναι άκρως εντυπωσιακό, δημιουργώντας ένα δυνατό ελληνικό “ block”, που υπογραμμίζει την αυθεντικότητα του προϊόντος. Τα πρώτα δείγματα της αποδοχής των καταναλωτών του εξωτερικού είναι άκρως ικανοποιητικά”.
Παράλληλα, με την αλλαγή στη συσκευασία, το Dεltα λανσάρει και νέες καινοτόμες γευστικές προτάσεις, ακολουθώντας τα τρέχοντα διεθνή διατροφικά πρότυπα. Άλλωστε, τα προϊόντα γιαουρτιού Dεltα είναι ειδικά σχεδιασμένα, ώστε να καλύπτουν τις ιδιαίτερες και στοχευμένες ανάγκες της κάθε χώρας που απευθύνονται.
Σύμφωνα με τον Δημήτρη Αλεπάκη, International Business Director της ΔΕΛΤΑ: «Οι νέες μας συσκευασίες, εμπνέουν και επικοινωνούν την ελληνικότητα και τις αξίες της εταιρείας μας και χαρακτηρίζονται από μια εντελώς πρωτοποριακή εικαστική προσέγγιση, ακολουθώντας τις πιο πρόσφατες διεθνείς σχεδιαστικές τάσεις. Πλέον, με το νέο μας πρόσωπο, ανοίγονται και νέοι δρόμοι στον παγκόσμιο στίβο για το Αυθεντικό Ελληνικό Γιαούρτι DεLTα. Η νέα αυτή εποχή ενισχύει ακόμη περισσότερο την ήδη πολύ επιτυχημένη πορεία μας το 2020 και το πρώτο τετράμηνο του 2021. Στο τετράμηνο αυτό, παρά τις αντίξοες παγκόσμιες συνθήκες, καταγράφουμε σημαντικές αυξήσεις στις εξαγωγές μας σε ποσοστό 51,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, τόσο στα προϊόντα branded DεLTα, όσο και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.».