Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 1,8 δισ. ευρώ σε 13 εβδομάδες

Διαδικτυακός “πόλεμος” για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. 

Σε ηλεκτρονικά καταστήματα επενδύουν συστηματικά τα τελευταία χρόνια οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προκειμένου να αυξήσουν τους τζίρους τους και να προσελκύσουν τις νεότερες γενιές που έχουν στενή σχέση με το διαδίκτυο.

Συγκεκριμένα, πρόσφατα ανακοινώθηκε η εξαγορά της ηλεκτρονικής πλατφόρμας caremarket.gr από την εταιρεία υπεραγορές Σκλαβενίτη, ενώ οι αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος και My Market έχουν ήδη επενδύσει στην ηλεκτρονική μορφή των καταστημάτων τους. Πρόσφατα σε online κατάστημα έστρεψε το ενδιαφέρον της και η αλυσίδα Κρητικός. Το online σούπερ μάρκετ της εταιρείας περιλαμβάνει πάνω από 10.000 προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές. Ο καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί διαδικτυακά φρέσκο κρέας, τυριά και αλλαντικά κοπής, να έχει εκπτώσεις και προσφορές σε αρκετούς κωδικούς και να παραλάβει άμεσα την παραγγελία στην πόρτα του. Προς το παρόν το e-shop της αλυσίδας Κρητικός εξυπηρετεί το λεκανοπέδιο Αττικής, τη Θεσσαλονίκη (Συκιές), το Ηράκλειο Κρήτης, την Κόρινθο, το Ναύπλιο και την Λάρισα.

Στην αγορά του  e-grocery έχει εισέλθει και αλυσίδα My Market μετά την απόκτηση θέσης στο WeloveSupermarket.gr. Η ταμπέλα του ηλεκτρονικού της καταστήματος, του eshop.mymarket.gr αποτελεί πλέον γεγονός και ο στόχος της εταιρείας είναι να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τα φυσικά της καταστήματα, που ανέρχονται σε 224 πανελλαδικώς.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ραγδαίας ανάπτυξης των online πωλήσεων στον κλάδο του σούπερ μάρκετ, αποτελεί και η ανακοίνωση του πολυεθνικού ομίλου της ΑΒ Βασιλόπουλος, για τα στοιχεία του 2019. Οι online πωλήσεις της Ahold Delhaize, αυξήθηκαν σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018, κατά 25%.