Διάκριση για την AB Plus της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν μία από τις εταιρείες που ξεχώρισαν στα γνωστά βραβεία Loyalty Awards για το 2020, λαμβάνοντας συνολικά πέντε βραβεία για το πρόγραμμα AB Plus.
Τα βραβεία «Loyalty Awards» είναι μια διοργάνωση της Boussias Communications και σύμφωνα με τους διοργανωτές στόχος τους είναι να αναδεικνύουν τις καλύτερες πρακτικές των επιχειρήσεων, οι οποίες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με σκοπό τη δημιουργία, τη διατήρηση και την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες, με βασικό άξονα τα προγράμματα πιστότητας.
Οι υποψηφιότητες αφορούν σε προγράμματα και μοντέλα επιβράβευσης, στις ευκαιρίες που δημιουργούν οι μάρκες για επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους πελάτες και στις στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις για να διατηρούν το πελατολόγιό τους.
Στα φετινά βραβεία λοιπόν, η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε τα εξής πέντε βραβεία:
- GOLD βραβείο για το σχήμα πιστότητας AB Plus στην Ενότητα “Best in Loyalty & Engagement” και την κατηγορία του Food Retail.
- GOLD βραβείο για την καλύτερη χρήση Brand Advocates & Influencers για τη νέα υπηρεσία «Προσωπικές Προσφορές AB Plus».
- SILVER βραβείο για την ενέργεια «Στα ΑΒ, κάθε επίσκεψη μετράει» στην κατηγορία “Best Direct Marketing Campaign”.
- SILVER βραβείο για το “Best Use of Digital Onboarding”, μέσα από το οποίο κάθε πελάτης ανακαλύπτει το νέο ψηφιακό κόσμο της AB Plus.
- SILVER βραβείο για την ομάδα Loyalty & Personalization της ΑΒ στην κατηγορία “Best in-house Loyalty Team”.