Η ακρίβεια αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή την περίοδο, τόσο για νοικοκυριά όσο και για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, οι οποίοι βλέπουν τους πελάτες τους εξαιρετικά… διστακτικούς κατά τη διαδικασία αγορών.
Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση ανακοίνωσε εκτενείς ελέγχους, επέκταση του market pass, το «Καλάθι του Νοικοκυριού» και την πλατφόρμα e-katanalotis, ενώ, όπως έγινε γνωστό, θα εφαρμοστεί το πλαφόν κέρδους και σε άλλα προϊόντα. Παράλληλα, τα σούπερ μάρκετ θα πωλούν τα προϊόντα προσφορών και στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.
«Προφανέστατα υπάρχει πρόβλημα ακρίβειας στο ελληνικό νοικοκυριό και κατά βάση προέρχεται από τα εισαγόμενα προϊόντα», τόνισε ο υπουργός και συμπλήρωσε ότι, «τα μέτρα που λήφθηκαν έχουν αποτελέσματα και υιοθετήθηκαν και σε άλλες χώρες. Σε ένα βαθμό έχουμε ρίξει τον πληθωρισμό».
Ο κ. Σκρέκας παρατήρησε πως «υπάρχει μείωση τιμών σε κάποια προϊόντα, ενώ έχουμε κατηγορίες προϊόντων που έχουν σημάδια αποκλιμάκωσης, ωστόσο, σε άλλα προϊόντα είναι ψηλά ο πληθωρισμός».
Υπογράμμισε ότι θα εφαρμοστεί το πλαφόν κέρδους και σε άλλα προϊόντα και πως θα γίνουν επιστάμενοι έλεγχοι σε παραγωγούς και προμηθευτές.
Για τα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση για την ακρίβεια, είπε πως είναι το market pass, το «Καλάθι του Νοικοκυριού» και η πλατφόρμα e-katanalotis στην οποία πλέον θα δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες να βλέπουν ποιο σούπερ μάρκετ κοντά τους είναι πιο φτηνό στο κάθε προϊόν, ενώ επιπλέον είπε ότι «θα υποχρεώσουμε τις αλυσίδες να πωλούν τα προϊόντα προσφορών και στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα».