Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Imperial Brands Hellas στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023, σε επίσημη τελετή που διοργάνωσε για 14η συνεχόμενη χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με την παρουσία περισσότερων από 500 στελεχών επιχειρήσεων.
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών.
Συγκεκριμένα η Imperial Brands Hellas, διακρίθηκε με distinction awards στις εξής κατηγορίες:
- Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη
- Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο – Teleperformance
Ο Πάνος Βραχνός, Διευθυντής Εμπειρίας Καταναλωτή & Εξυπηρέτησης Πελατών της Imperial Brands Hellas (αριστερά) και ο Νίκος Νικηφορίδης, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος (δεξιά)
Η Imperial Brands Hellas, έχει διαγράψει μία επιτυχημένη πορεία τεσσάρων και πλέον δεκαετιών και έχει πετύχει να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Ομίλου, φέρνοντας στην Ελλάδα, τη μάρκα ηλεκτρονικών τσιγάρων blu στην πρώτη θέση στην κατηγορία της σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και κάνοντάς την χώρα πιλότο για τα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού Pulze & iD.
Ο Πάνος Βραχνός, Διευθυντής Εμπειρίας & Εξυπηρέτησης Καταναλωτή, δήλωσε:
«Στην Imperial Brands, αντιλαμβανόμαστε τη μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς και εστιάζουμε στον σύγχρονο καταναλωτή και τις ανάγκες του, προσφέροντας του συνεχώς περισσότερες και καλύτερες επιλογές σε προϊόντα Νέας Γενιάς. Οι 2 τιμητικές διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023, αποτελούν σημαντική αναγνώριση του εστιασμού μας να πετύχουμε μία υψηλού επιπέδου εμπειρία χρήσης των προϊόντων μας, αλλά και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε συστηματικά επενδύοντας σε συνεργασίες με ισχυρές επιχειρήσεις, όπως η Teleperformance, αξιοποιώντας την πολυετή πείρα που έχουμε, τόσο εμείς όσο και οι συνεργάτες μας, στην εξυπηρέτηση πελατών.»