Η νέα γενιά καταναλωτών έχει αρχίσει να αναπτύσσει τους ορίζοντές της στο φαγητό και έτσι αυξάνεται το τελευταίο διάστημα και η ζήτηση για προϊόντα που συγκαταλέγονται στην κατηγορία του έθνικ μάρκετ.
Ιταλικές φοκάτσιες, μεξικάνικα εντσιλάδας, ασιατικά νούντλς και ινδικά κοτόπουλα βρίσκουν πια το δικό τους χώρο στην κουζίνα και άρα στα σούπερ και μίνι μάρκετ. Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι όλο και περισσότερα προϊόντα της κατηγορίας προσφέρονται για τα ράφια και τα ψυγεία και της μικρής λιανικής, ακόμη και από κορυφαία brand, όπως το Knorr της Unilever Hellas ή το Maggi της Nestle Hellas.
Η αυξανόμενη ζήτηση που υπάρχει για τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι όμως εμφανής και από τον ανταγωνισμό. Τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησαν δειλά δειλά μία σειρά γευμάτων έθνικ κουζίνας σε συνεργασία με τον γνωστό σεφ, Άκη Πετρετζίκη και μέσα σε λίγους μήνες αυτή αναπτύχθηκε σε τέτοιο βαθμό, που πλέον περιλαμβάνει τέσσερις κουζίνες του εξωτερικού.
Ως εκ τούτου, γίνεται αντιληπτό, ότι τα έθνικ προϊόντα μπορούν να αποκτήσουν τη δική τους δυναμική και σε κάποια μίνι μάρκετ, τα οποία μπορούν να επενδύσουν προς αυτή την κατεύθυνση με ένα ειδικό ράφι, ανάλογα και με τη ζήτησή τους.