Τα τελευταία χρόνια, οι υγιεινές διατροφικές επιλογές αποτελούν απόλυτο trend, αφού ειδικά οι νεότερες γενιές είναι αποφασισμένες να περιορίσουν τις θερμίδες ή τα λιπαρά και να αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά snacks των μίνι μάρκετ με νέα, πιο θρεπτικά. Κάπως έτσι άνοιξε ο… δρόμος για τη βρώμη, ένα δημητριακό που φυσικά δεν είναι νέο, αλλά ταυτίζεται στη συνείδηση των καταναλωτών με την υγεία, λόγω των βιταμινών, των αντιοξειδωτικών, των μετάλλων και των φυτικών ινών που διαθέτει.
Η βιομηχανία τροφίμων πλέον προσφέρει μια τεράστια γκάμα προϊόντων από βρώμη, είτε πρόκειται για την κατηγορία των snacks είτε για την κατηγορία των ροφημάτων. Οι περισσότεροι επαγγελματίες της μικρής λιανικής έχουν παρατηρήσει ότι τα μπισκότα ή τα προϊόντα πρωινού με βρώμη έχουν καταφέρει να κερδίσουν τους καταναλωτές, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η γεύση τους βελτιώθηκε με την προσθήκη σοκολάτας, ξηρών καρπών, αποξηραμένων φρούτων κ.α.
Σήμερα, κυκλοφορούν προϊόντα βρώμης που δεν είναι απλώς υγιεινά αλλά και νόστιμα, κάτι που παίζει καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση του αγοραστικού κοινού. Πρόκειται για επιλογές που έχουν πια γίνει «συνώνυμο» με τον υγιεινό τρόπο διατροφής και τη μακροζωία, ενώ προτιμώνται όχι μόνο από τους καταναλωτές που γυμνάζονται συστηματικά, αλλά και από τις γυναίκες που, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι αυτές που φροντίζουν για τα ψώνια του νοικοκυριού.
Υπάρχουν αναρίθμητα προϊόντα της εν λόγω κατηγορίας που θα μπορούσαν να αποτελέσουν κατάλληλη επιλογή για ένα κατάστημα μικρής λιανικής. Δεδομένου του γεγονότος ότι η φύση των μίνι μάρκετ ταυτίζεται με τις ανάγκες της τελευταίας στιγμής και τις αυθόρμητες επιλογές, κατηγορίες προϊόντων όπως τα μπισκότα και οι μπάρες θα μπορούσαν να κάνουν τη… διαφορά για τον επαγγελματία.