BAT: Εισέρχεται στη “μάχη” με το IQOS.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα επικρατεί μεγάλη αναστάτωση γύρω από τους εναλλακτικούς τρόπους καπνίσματος, καθώς πρόσφατα η ΑΑΔΕ «αποκήρυξε» ως παράνομα τα μη νικοτινούχα υγρά αναπλήρωσης ηλεκτρονικού τσιγάρου. Ο κόσμος που υπηρετεί τον συγκεκριμένο κλάδο αντέδρασε στον «ατμοκτόνο» νόμο, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι «στηρίζει» τις καπνοβιομηχανίες και δείχνει εύνοια προς προϊόντα, όπως το IQOS της εταιρείας «Παπαστράτος». Κι ενώ το κλίμα είναι ακόμα τεταμένο και οι επιχειρηματίες στον κλάδο του ηλεκτρονικού τσιγάρου «βυθίζονται» στην ανασφάλεια περιμένοντας νεότερα από το Υπουργείο, στην ίδια αγορά με την «Παπαστράτος» φαίνεται ότι εισέρχεται και ένας ακόμη κολοσσός του κλάδου, η British American Tobacco (BAT), που λανσάρει στην ελληνική αγορά το προϊόν θερμαινόμενου καπνού glo.
Πιο συγκεκριμένα, η Ελλάδα αποτελεί μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως που επέλεξε η British American Tobacco (BAT), για να διαθέσει ολόκληρη τη γκάμα των προϊόντων επόμενης γενιάς του ομίλου, λανσάροντας το καινοτόμο προϊόν θερμαινόμενου καπνού glo.
Το glo, είναι σύμφωνα με την BAT, είναι προϊόν δυνητικά μειωμένου κινδύνου με το αερόλυμα που σχηματίζεται από τη θέρμανση να παράγει μια φυσική γεύση καπνού, αντίστοιχη με αυτή του τσιγάρου, αλλά με περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τον παραδοσιακό καπνό. Η συσκευή θερμαίνει ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού (NEO Sticks) χωρίς καύση. Η συσκευή glo είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα μέσω των καταστημάτων και του e-shop της NOBACCO (nobacco.gr/glo), ενώ οι ράβδοι καπνού που χρησιμοποιούνται στη συσκευή είναι διαθέσιμες και σε άλλα σημεία πώλησης.
Η British American Tobacco, με στόχο να ηγηθεί της κατηγορίας των προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου, έχει επενδύσει πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία έξι χρόνια στην έρευνα και ανάπτυξη των εναλλακτικών, στο κάπνισμα, προϊόντων με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο, όπως είναι τα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού και τα προϊόντα ατμίσματος. Παγκοσμίως, πάνω από 1.500 επιστήμονες και ειδικοί εργάζονται στα κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, με στόχο να εξασφαλίσουν ότι οι ενήλικες καπνιστές έχουν στη διάθεσή τους μια ευρεία γκάμα καινοτόμων προϊόντων.
Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, μέσα και από τις δυνατότητες που ανοίγονται από την ανάπτυξη στον τομέα αυτό, η British American Tobacco Hellas στηρίζει ακόμα περισσότερο την ελληνική οικονομία με επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ τα επόμενα δύο χρόνια, ενισχύοντας τους Έλληνες λιανεμπόρους, προμηθευτές και εργαζόμενους και παράλληλα επεκτείνοντας περαιτέρω το Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο στον Πειραιά, το οποίο συνεχίζει να συμβάλλει στις αναπτυξιακές προσπάθειες της χώρας. Το λανσάρισμα του glo αποτελεί σημαντική βάση για αυτή την επένδυση, καθώς το λανσάρισμα δημιουργεί αμέσως 100 νέες θέσεις εργασίας. Συνολικά, έως το 2019 πρόκειται να δημιουργηθούν περίπου 250 νέες θέσεις εργασίας.
Ο γενικός διευθυντής της British American Tobacco για τη Νότια Ευρώπη, Andrea Conzonato, δήλωσε σχετικά: «Μετά από το επιτυχημένο λανσάρισμα του Vype λίγους μήνες πριν, το λανσάρισμα του glo στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύει μια στρατηγική κίνηση για τη British American Tobacco στην Ελλάδα. Αποδεικνύει τη σημασία της χώρας για την εταιρεία, καθώς καθιστά την Ελλάδα μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως, που θα διαθέτει την πλήρη γκάμα των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς του Ομίλου».
Το πρώτο λανσάρισμα του glo έγινε με μεγάλη επιτυχία στην Ιαπωνία. Έκτοτε, το glo έχει επεκταθεί σε διάφορες αγορές, μεταξύ άλλων στον Καναδά, στη Νότια Κορέα, στη Ρουμανία, στη Ρωσία και στην Ιταλία. Το glo έχει λιγότερη μυρωδιά και καθόλου στάχτη. Άλλο ένα βασικό πλεονέκτημά του είναι η απλότητα: η συσκευή διαθέτει μόνο ένα κουμπί και διαρκεί για έως και 30 χρήσεις χωρίς να χρειάζεται επαναφόρτιση μετά από την κάθε χρήση.