“Εχθρός” για τσίχλες και καραμέλες οι online παραγγελίες. 

Μεγάλο ποσοστό καταναλωτών στράφηκε στις διαδικτυακές αγορές εν μέσω κορονοϊού, γεγονός που επηρέασε σε σημαντικό βαθμό τις πωλήσεις σε τσίχλες, καραμέλες και snack, δηλαδή τις λεγόμενες “παρορμητικές αγορές”, που στα σούπερ μάρκετ τοποθετούνται στρατηγικά στους διαδρόμους κοντά στα ταμεία.

Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις μεντών στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 30%, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, στις 11 εβδομάδες έως τις 16 Μαΐου, με τις πωλήσεις τσιχλών να μειώνονται κατά 28%.

«Οι πωλήσεις μας στις τσίχλες και τις μέντες έχουν επίσης επηρεαστεί σημαντικά από τα πρωτόκολλα για κοινωνική αποστασιοποίηση», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Hershey, που κυκλοφορεί τις μέντες Ice Breakers.

Η Mondelez International προέβλεψε τον περασμένο μήνα «ουσιαστική μείωση» στις δραστηριότητες που αφορούν τις τσίχλες, όπως τις Trident και τις Stride, το δεύτερο τρίμηνο, λέγοντας ότι η κατηγορία αυτών των προϊόντων είναι από τις πλέον παρορμητικές αγορές.

Οι τσίχλες καταναλώνονται περισσότερο όταν οι άνθρωποι βγαίνουν έξω και συχνά οι καταναλωτές τις αγοράζουν σε μικρά καταστήματα, όπως μίνι μάρκετ.