Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής όλο το χρόνο αναζητούν ευκαιρίες προκειμένου να ενισχύσουν το τζίρο των καταστημάτων τους αλλά και να ικανοποιήσουν τους πελάτες που διαβαίνουν το “κατώφλι” τους.
Αυτή την περίοδο, ιδανική ευκαιρία για ένα έξτρα έσοδο αποτελεί η κατηγορία των σαρακοστιανών, καθώς η Καθαρά Δευτέρα βρίσκεται κοντά, εγκαινιάζοντας την περίοδο της νηστείας. Παρά το γεγονός ότι οι διατροφικές συνήθειες, κυρίως των νεότερων, έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια, υπάρχει στην Ελλάδα ακόμα ένα ποσοστό καταναλωτών που νηστεύει και επιλέγει και τα μίνι μάρκετ για να καλύψει τις ανάγκες του.
Οι περισσότεροι καταστηματάρχες, διατηρούν όλο τον χρόνο κάποια βασικά νηστίσιμα προϊόντα, με τον χαλβά να αποτελεί το σημαντικότερο εξ αυτών και εκείνο που «φεύγει» περισσότερο, ενώ επενδύουν σε επιπλέον προϊόντα την περίοδο της Σαρακοστής.
Οι παραδοσιακοί χαλβάδες και τα χαλβαδάκια, κάποια νηστίσιμα γλυκά και όλα τα προϊόντα της νηστείας, όπως τα βαζάκια με τουρσί, οι κονσέρβες με φασόλια και ντολμαδάκια, τα ξεχωριστά αρτοσκευάσματα όπως τα κριτσίνια και τα παξιμαδάκια και φυσικά, οι θαλασσινές λιχουδιές με τα καλαμαράκια και τα χταποδάκια, είναι δεδομένο ότι θα προσελκύσουν το μάτι όσων νηστεύουν, αν τα αξιοποιηθούν μέσα στο κατάστημά.