Σε μερικές ημέρες ξεκινά μια από τις μεγαλύτερες αθλητικές διοργανώσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024, που θα διεξαχθούν στο Παρίσι, δεν αποτελούν απλώς μια συνάντηση αθλητών με στόχο την διεκδίκηση του χρυσού μεταλλίου, αλλά και μια ιδανική ευκαιρία για τα μίνι μάρκετ να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Όπως συμβαίνει παραδοσιακά με τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, αρκετοί είναι οι καταναλωτές που συγκεντρώνονται στα σπίτια, προκειμένου να παρακολουθήσουν δημοφιλείς Έλληνες και ξένους αθλητές να δίνουν τη δική τους “μάχη”. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προμήθεια των κατάλληλων snacks και ροφημάτων που θα συνοδεύσουν τις ώρες μπροστά στην τηλεόραση. Τα εν λόγω προϊόντα συχνά εξασφαλίζονται από το μίνι μάρκετ της γειτονιάς.
Ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής μπορεί να επενδύσει σε κατηγορίες προϊόντων που συνδέονται με την συγκέντρωση μπροστά στην τηλεόραση, όπως είναι οι μπίρες, τα αναψυκτικά, τα energy drinks και τα αλμυρά snacks που γεμίζουν τα μπολ στο τραπέζι. Παράλληλα, τα κατεψυγμένα προϊόντα, όπως είναι τα τυροπιτάκια ή οι έτοιμες πίτσες, μπορούν να δώσουν εύκολες λύσεις στους καταναλωτές σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με το delivery. Το αγοραστικό κοινό, εν μέσω συνεχών ανατιμήσεων, σε αρκετές περιπτώσεις προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα, αποφεύγοντας τις παραγγελίες και επιλέγοντας εύκολες λύσεις, που μπορεί να προετοιμάσει σε ελάχιστο χρόνο στο σπίτι.