Έρευνα αγοράς στα καταστήματα Cash & Carry
Το κανάλι της οργανωμένης χονδρικής προσφέρει και στους επαγγελματίες του μίνι μάρκετ μία εναλλακτική, που μπορεί να αποφέρει ευκαιρίες για έξτρα κέρδος στα καταστήματά τους. Οι επιλογές για προϊόντα είναι… άπειρες και το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για τις προσφορές και τις εκπτώσεις που απολαμβάνουν στις μεγάλες αποθήκες των Cash & Carry, οι οποίες αλλάζουν τακτικά, καλύπτοντας ολόκληρη την γκάμα του χαρτοφυλακίου τους. Το γεγονός επιβεβαιώθηκε, μάλιστα, κι από την ενδεικτική έρευνα αγοράς του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική», το οποίο κι έριξε μία ματιά στα ράφια 5 καταστημάτων Cash & Carry στην περιοχή της Αττικής.
Πιο συγκεκριμένα, επισκεφθήκαμε τα καταστήματα The Mart, ΕΝΑ Food, METRO, BAZAAR και Antzoulatos, για να σας παρουσιάσουμε μία real time εικόνα της αγοράς. Με βάση αυτή, λοιπόν, το κεντρικό συμπέρασμα είναι ότι τα καταστήματα Cash & Carry της πρωτεύουσας βρίσκονται αυτή την περίοδο σε πλήρη ανάπτυξη, με τα ράφια τους να είναι πιο γεμάτα από ποτέ, προσφέροντας χιλιάδες επιλογές στους επαγγελματίες της αγοράς, με πολλά νέα προϊόντα, με μεγάλη εξειδίκευση για κάθε ομάδα επαγγελματιών (εστίασης, μικρής λιανικής κτλ) και, κυρίως, αναρίθμητες ευκαιρίες και προσφορές που δίνουν τη δυνατότητα αύξησης κερδών στους επαγγελματίες πελάτες τους.