Ένα σημαντικό ποσοστό ηλικιωμένων, περίπου 4 στους 10, είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν τις συναλλαγές με μετρητά για αγορές στο σούπερ μάρκετ και σε μικρότερα καταστήματα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Ipsos για λογαριασμό της PayPal με στόχο να καταγράψει τις καταναλωτικές τάσεις των Ελλήνων κατά την διάρκεια του lockdown.
Πιο αναλυτικά, οι ανέπαφοι τρόποι πληρωμής κερδίζουν σταθερά «έδαφος» μετά την πρωτόγνωρη κατάσταση που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι καταναλωτές τους τελευταίους μήνες, καθώς, ακόμα και οι μεγαλύτεροι (43%), άρχισαν να εξοικειώνονται με την τεχνολογία και το διαδίκτυο. Ακόμα και προ κρίσης, τα μετρητά έχαναν σταδιακά τη δημοτικότητά τους σε σχέση με άλλες μεθόδους πληρωμής. Η πανδημία επιτάχυνε κυριολεκτικά τη διαδικασία αυτή, καθώς 6 στους 10 ερωτηθέντες στην Ελλάδα σκέφτονται να δοκιμάσουν πλέον νέες ανέπαφες λύσεις πληρωμών στα καταστήματα. Παράλληλα, το 50% περίπου των Millennials προτιμούν τη χρήση ανέπαφων συναλλαγών προκειμένου να αποφύγουν τη χρήση ΡΙΝ, ενώ 9 στους 10 Έλληνες (89%) επεσήμαναν τα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών εν μέσω του lockdown, όπως η μη αναμονή σε ουρές ταμείων (61%), η δυνατότητα παράδοσης κατ’οίκον (46%) και οι ανταγωνιστικές τιμές ή και προσφορές-εκπτώσεις (44%).